Gå til innhold

Barselgruppe i tromsø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Det her hørtes kjempe koselig ut.

E sjøl hjemme om dagen med mi lille pia, ho va 16 uke i går.

Æ e 25 år og vi bor i Kroken

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer med lillegutt jeg oxo - han er er seks månder og vi bor nu like oppfor sentrum! :)

Skrevet

trur sannelig at tromsø e teodor land:)

Skrevet

vi å kommer:) e 22 år å har en sønn som blir 6 mnd i mårra:) tia går fort!

Skrevet

Teodor land ja =)

Gutten min skulle jo også hete Theo, hehe...

Men jeg fikk jente ;-)

Jeg er med på mandag!

Skrevet

Jeg vil også være med:)

Er 23 år og er hjemme med mine to tvillingjenter på tre måneder!

Bor på utsikten.

Men nerstranda hadde kanskje passet bedre siden jeg ikke vet om jeg får tvillinvogna inn på meieriet!

Skrevet

Så gøy, vi blir jo kjempemange!!!

Jeg og Synne er med:)

Skal vi satse på at vi skjønner hvem vi er eller skal vi ha et kjennetegn?

Skrevet

ser ut til at vi kanskje blir over 10 støkka, og da e det håpløst på nerstranda etter min mening! det e så mye bord og stola at det e vanskelig å komme sæ fræm. men kan vi ikke gå en anna plass da?? jekta har vel bedre plass?? det e jo arti hvis flest mulig kan være me?? jekta?? både obs kafeen og le kafe der e jo ok...kanskje litt trangt på le kafe eneste?? ka dokker mene??

det går jo evt an å sjekke ut meieriet. kanskje det e ei dobbeldør det går å åpne?

Skrevet

Personlig synes jeg OBScafeen e litt slitsom...he he

Trur kanskje det er lettere på le cafe på jekta da, for da går det evt. an å parkere vognene litt rundt cafeen på en måte...?

Skrevet

kjenn nån som jobbe på meieriet.. skal finne ut om man kommer sæ inn der me tvillingvogn!

Skrevet

Jekta høres jo egentlig fornuftig ut da =)

Ser for meg at meieriet kan bli litt vell trangt med 10 vogner???

Som noen sa, så går det jo parkere vogner litt rundt på jekta....

Og der er plass til tvilling vogn der også!

Men samme for meg i grunn, bare si tid og sted så møter jeg opp ;-)

Skrevet

har forhørt mæ me en som jobbe på meieriet. det går helt fint an å komme sæ inn der me tvillingvogn. det e ei sidedør man kan åpne!

skal vi endre sted til jekta? eller skal vi heller bare ta det på meieriet siden vi har avtalt det? hvis vi e så mange som 10 støkka blir det trangt uansett kanskje?? så kan vi heller bytte plass neste gang?? nu har jo mange sagt at dæm kommer dit?? ka dokker mene om det her jenter??

Skrevet

æ stemme på jekta! :) tenke det e litt bedre plass der.......men blir kanshe litt trang uansett! men meierie e greit det å, vi kommer uansett...... :)

Skrevet

Får æ også være med? Har lille Villiam på tre mnd, og æ e 27 år. Noen som vil ta en sjefsavgjørelse på kor det blir, så kommer gjerne vi:)

Skrevet

alle som vil må komme!!

det e akkurat det samme for mæ kor det blir!

det e jo enda nån daga igjen, og hvis vi holde tråden oppe så får vel alle det med sæ. hvis folk ikke har bil så harjo åsså jekta super bussforbindelse! og det e vel kanskje mye bedre plass for vogner der:) vi kan jo som sagt parkere litt rundt omkring me vognan!! meieriet blir jo trangt..

ka folk sir??

Skrevet

Hehe mange fra Tromsø er ja=) Koselig=) Vi skulle gjerne vært med, men er 10 mnd for gammelt?=) Jeg er 20, Malin, dattra mi er snart 10 mnd og vi bor i Kroken. Mange med MSN her? Min er [email protected]. Legg meg til da vel, artig med snakkis=)

Klem.

Skrevet

jeg tror at det er koselig at alle som vil kommer! kom du!!

Skrevet

10 mnd e vel ikke for gammelt:) hiv dæ me du å!

blir det jekta da eller jenter?

Skrevet

Jeg bor på mortensnes, så lat som jeg er så stemmer jeg også jekta...

hi hi:)

Skrevet

e det tadd en avgjørelse da?? må holde tråden opp nån daga så folk får me sæ!:)

Skrevet

Æhh... hvilke av jekta blir det - obs eller le kafe....? Æ mista tråden her...

Skrevet

le kafe!hvis folk e enig i jekta da. det e jo greit å kunne parkere vognan litt rundt omkring siden vi blir så mange??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...