Tommage♀♂ Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Dette svangerskapet går så mye raskere enn forrige! Da var det jo omtrent det eneste som stod meg i hodet, mens nå har jeg ei lita frøken å tenke på i tillegg til magen som vokser og vokser=) Men jeg er jo nesten halveis! Hoho=D
Gjest Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 samme her er snart i uke 19 å fatter ikke hvor tiden er blitt av.. husker da jeg var i uke 10-14...åååå tiden ville IKKE gå.. lengta sånn etter magen å det skulle vise osv... pluss var kvalm i tillegg... vil ikke tilbake til den tiden.. nyter det jeg
Gjest Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Jeg er i uke 20 jeg også.. men jeg føler det motsatte som deg. Føler jeg har vært på stedet hvil i 3-4 uker...... -Å sånn går no dagan... Ser frem til første jordmortime i uke 23.
ks23 med William og Lucas Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Ja det går unna... Venter bare på ul min jeg nå...Vil vite hvordan knøtta mine har det, og hva jeg venter??? Hehe... Nesten slik at jeg ikke klarer og vente...Men må jo bare pent gjøre det
Gjest Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 jeg skal til ul i morgen gleder meg som en unge !!!!! måtte bare si det hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå