Gå til innhold

kanskje funnet navn - hva synes dere?


Pimmini

Anbefalte innlegg

Nå har vi endelig kanskje klart å bestemme oss for navn til jenta i magen:

 

Sandra Isabelle

 

Hva synes dere om det??

 

Storesøster heter Sarah Michelle, blir navnene for like?? Til daglig kommer vi til å bruke Isabelle og Michelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og du er like i navn vi!! Jeg har en datter som heter Sarah.. Og jeg hadde litt lyst å kalle jente nr to Sandra.. Nydelige navn!!

 

Syns fint lillesøster kan hete Sandra Isabelle...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det med folk her inne a? Lurer litt på om det er en eller flere anonyme jeg. Blir så innmari oppgitt. Hva gjør de her inne? Hva vil de? Er de sjalu? Spørsmålene er mange, men vi må vel bare finne oss i at det alltid vil være noen mennesker som ser ned på oss...... desverre... Syns navna er fine jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig... navnene er altfor altfor like. Både Sandra og Sarah - og Michelle og Isabelle er utrolig like, og det blir bare litt tragisk syns jeg...

 

Håper du kommer på bedre tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navnene er fine,de. Det er dere som skal bestemme og det gjør ingenting om de er litt like. Ungene blir forskjellige likevel! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, synes de var fine og er enig om at det er dere som skal være fornøyde. Men må si at jeg liker Isabell bedre enn Isabelle, men det er nok fordi jeg kjenner en liten jente som heter det og hun er helt nydelig.

lykketil videre i navnevalget...( :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! Folk spør jo hva andre synes!!!! Skal bare de som liker navnene uttale seg, da? Jeg liker heller ikke sånne navn. Navn er en smakssak, og når folk spør, må de regne med svar fra folk med forskjellige meninger! Derfor spør jeg ikke om hva folk synes om navnet til min unge. Det viktigste er at vi liker det og at ungen kan leve med navnet sitt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke spesielt godt navnene Sandra eller Isabelle, men stygge er de ikke!

 

Navnene blir litt vel like, men det er dere som skal ta avgjørelsen uansett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns namna var fine i lag, eg.

MEN er sterkt motstandar av å kun bruke namn nr. 2 i dobbeltnamn. Skal ein kun bruke eit av namna, må det bli det første namnet, ellers skapar det mange problem i forskjellige samanhengar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei... disse navna er ikke spesielt fine ...Men Sarah og Sandra er jo ok alene....

Michelle og Isabelle er altfor jålete og popøse... Dessuten er jeg ikke så glad i dobbeltnavn...

 

Lykke til uansett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...