Gå til innhold

hvor stor er\var deres 5 mnd gamle baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på kontroll snart med lillemann og lurer på hvor store deres barn var i denne alderen. ? å hva de kan nå? snu seg, osv ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En uke før Luke var 5 mnd veide han 7450 g og var 66,5 cm lang.(han er nå 1 år om 4 dager HURRA!!!!)

Ved fødsel 2893 g og 49 cm lang.

Barn er ikke like derfor kan jeg ikke fortelle deg hva babyen din burde kunne ved 5 mnd:O)

Skrevet

min gutt var 5600gram da han var 5 mnd.nå er han 8 mnd og er nesten 8 kilo.var 3kilo da han ble født

Skrevet

nei selvfølgelig er ingen barn like :) men bare moro å se . min var 68 cm og 8350 g på 4 mnd kontrollen.

Skrevet

på 5 mnnd kontrollen var hun 7310 og 66 cm... hun kunne rulle bortover gulvet....(lærte det da hun fylte 4 mnd)..husker ikke helt hvaannrt hun kunne..;)

Skrevet

Min gutt var 6230 g og 59,5.

Skrevet

...oja,sånn ja nå skjønte jeg det:O) Det var jeg som missforsto hele greia..sorry!

hmm...husker ikke jeg hva han gjorde:O)

Skrevet

Gutten min var 5 mnd + 3 uker. Han var 9,6 kg og 70 cm lang (4,5 kg og 54 cm ved fødsel).

Han kan rulle, krype litt, prøver å krabbe.

Skrevet

Hun veier nå 6890 blir 5 måneder 4 nov. Hun liker godt å sitte men rulle liker hun ikke.Har fått 2 tenner.

Skrevet

Var 3000g 51cm da hun ble født.

Skrevet

Martin er 63,5 cm og 6910 g. Han kan snu seg fra rygg til mage og snart fra mage til rygg (har gjort det noen ganger allerede), leker med fotene sine og skravler som en papegøye.

Skrevet

vokser fint småttisene deres :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...