Gå til innhold

Andre studenter her inne?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt siden jeg fant ut at jeg er gravid har jeg hatt kjempe problemer med å konsentrere meg om skolen. Er 10+5 i dag. Er mye morsomere å lese i svangerskapsbøker osv enn pensum. Kjærsten min sier at jeg snart har doktorgrad i svangerskap :) Håper motivasjonen for skolen kommer snikende tilbake snart, for ikke lenge til eksamen nå, hjeeeeeeeeelp!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Skjønner godt hva du mener, etter at eg fant ut at eg var gravid (nesten en uke nå) så har eg nesten ikke klart å konsentrere meg om skolen. Har så mye eg skulle ha lest og gjort, må virkelig skjerpe meg her. Er siste året på universitet, så vil gjerne ha en utdannelse før den lille kommer ;)

Skrevet

hei:)

hehe, kjenner til den.

er 2 års student og vi er i grunn i praksis omdagen,..men hodet mitt er ofte på andre plan. 2 gang jeg skal bli mor, som student:) vet hvordan du har d og ja er på sammme settet jeg også:)

lykke til med alt..godt å ha med en ekstra på eksamens dagen. og husk du gjør en fantastisk jobb:)

Skrevet

Hei!

Jeg studerer også.. Heldigvis siste året :-) Klarer ikke å konsentrere meg om en eneste ting... Skyver alt foran meg... HUFF!!! I dag MÅ jeg virkelig få begynt på en oppgave... :-)

Skrevet

Er student ja- kjenner til konsentrasjons problemet. Men det var verre i begynnelsen, nå føler jeg mg litt utlest, når det gjelder graviditet:p

Skrevet

JAAA!! Jeg kjenner meg veldig godt igjenn! Jeg henger allerede et godt stykke etter, men hva gjør jeg? Leser side opp og side ned med innlegg på bim.. Greier ikke legge det fra meg og begynne med noe annet, og hvis jeg skulle greie det en eller annen gang, er det ikke snakk om å greie å konsentrene meg! Håpløst!! Aner ikke hvordan dette skal ende..!

Skrevet

signerer på dette ja....

jeg er i mitt første semester og klarer ikke konsentrere meg!!!

MÅ begynne nå, bare jeg står skal jeg være fornøyd..

Blir vel ikke noe bedre neste semester tenker jeg...;)

Hva studerer dere da?

Skrevet

sykepleie, 2 år

Skrevet

hehe, trur nok ikkje du er den einaste som har litt dalande motivasjon for bøkene akkurat no... Det er jo så mykje meire spanande med den vesle. Og når kvalmen står på som verst kan berre HF gløyme og sjå fjeset mitt på lesesalen! :-p

Skrevet

Jeg studerer hjemme via internett. Nå er det bare å repetere til eksamen i slutten av november. Ikke alltid så lett når man er trøtt og kvalm! Jeg har vært gravid før, så svangerskapsbøker er ikke like spennende denne gangen, men tankene flyr litt ja. :oP

Skrevet

Jeg tar forresten opp helse og sosialfag grunnkurs, og skal bli apotektekniker. Bedre sent enn aldri. :o)

Skrevet

Jeg er også student, å sliter kjemep med å konse på skolen for tiden. Håper det går over etter som tiden går så en klarer å følge med litt ;)

Skrevet

Jeg har det som deg!

Men jeg har en 1 åring å ta meg av også da, lite nattesøvn, og en mann som reiser mye... Lurer litt på hvordan jeg skal komme meg igjennom...

Men men, alt går! :o)

Skrevet

Er også student, med en 1 åring fra før...Våken ca. 3 ganger for natten, men har vært noen netter der lillegutt nesten har sovet rundt så håper det fortsetter sånn =)

Går på et krevende studie, og hadde bare gått 1 år da førstemann ble født. Ble gravid første mnd på skolen. Var bare akkurat komt igang med studiene igjen så satt spiren igjen gitt..Blir visst ekstra fruktbar rundt semesterstart jeg =)

Har mistet nesten all interesse for å lese, tenker mest på babyen under forelsening, ligger LANGT etter leseplan og er bare helt nødt til å sove 2-3 timer for dagen, ellers blir jeg helt ødelagt. Sånn var jeg med førstemann og, men da hadde jeg jo hele dagen til disposisjon, så da gikk det jo greit. Lurer også litt på hvordan dette skal gå....

Men får bare ta meg sammen, kankje jeg klarer å fokusere litt bedre etterhvert.

Skrevet

Kjenner meg veeeldig igjen, og synes dette er bekymringsfullt. Ønsker jo det beste for mine barn, stabile forhold, bedre lønn og bedre selvtillit.Var helt i ørska før jeg ble gravid også, da tenkte jeg mest på å bli det..;) Har to år igjen av lærerskolen, selv om ting virker uoverkommelig innimellom så biter jeg tennene sammen, og tenker at dette skal jeg klare!! Jobb og ei datter fra før bidrar heller ikke til at man får bedre tid til studier... Må muligens bruke litt lenger tid, men skal klare det!

Skrevet

jeg også... blir mye skippertak, og nå er det bare en mnd igjen til eksamen, og formen blir bare dårligere og dårligere. Kan bare glemme å sitte på lesesalen, og tenker bare på å komme meg hjem under forelesningene. Er trøtt, sliten, kvalm, sulten og føler meg temmelig elendig. MÅ komme igang med repetisjon snart... huff. Neste uke er jeg i uke 12. Kanskje det blir litt bedre da.

Skrevet

hehe

er også student og kjenner meg igjen i det dere sier!

Er sykemeldt denne uken, og det er ikke noe moro,med eksamensinnlevering neste uke og masse greier. Får ikke lov av legen å gjøre NOENTING hele denne uken, men jeg håper han friskmelder meg igjen, for jeg føler meg ganske fin.

Er lettere å holde koken konstant enn å kjenne på at en er sliten!

Var en som sa til meg at "hvert kapttel du nå leser, leser du for den lille" da fikk jeg opp farta litt, iallefall. Har jo ikke termin før etter siste eksamen til våren (håper jeg da) og det hadde vært fint å ikke hatt noen hengefag i sommer..

men det er kanskje litt vel optimistisk? jeg prøver iallefall!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...