Gå til innhold

Julekalender til 17 mnd, Skal dere ha det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ikke tenkt det jeg... Tror jo ho bil bli ille skuffa 1.juledag når det er slutt, er vel for lita til å skjønne hva det er for?

(Har ikke eldre søsken, da)

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset skal ikke jenta mi få julekalender. Hun vil ikke forstå hva det er uansett. Hun er 16,5 mnd nå.

Skrevet

Vi skal ha julekalender :) Vil gjøre litt stas på henne, og gi litt ekstra oppmerksomhet siden hun blir storesøster, og så synes jeg det er morro da..

Skrevet

Mia er 15 mnd og jeg skal ha. Vi har et snøre med 24 poser på. Jeg tenkte å ha en liten pakke på hver. Jeg tror absolutt at hun vil forstå konseptet av å åpne en hver dag. Etterhvert ser hun at det blir færre igjen og når jula er her og juletreet skal pyntes, er posene borte. Da kommer det andre gleder. Sånn tenker i alle fall jeg...

Skrevet

Vi skal ikke ha til noen av barna våre, største er 4 og minste er 1 år. Sønnen på 4 får kjøpejulekalender, er ikke sikker på hva vi gjør med datteren vår. Hun får vel en slik kalender hun også.

Jeg vil ikke at de skal få gaver hver eneste dag, jeg synes de får mer enn nok på julaften.

Skrevet

Nei... Vi begynte først da eldste jenta var mellom 2-3 år. så lillegutt må pent vente til da han å..

Skrevet

Skal ha til han på snart 18 mnd siden storebroren på 4 får.De skjønner mye de små=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...