Gå til innhold

Til dere som har blitt henvist til tidlig ul...


*panama* med to søte små

Anbefalte innlegg

Hvor langt var dere på vei når dere hadde ul?var det innvendig ul ? Er det vondt eller bare ubehagelig?

 

Hvor lang tid tok det fra dere ble henvist til dere fikk time?

Jeg ble henvist til ul av min lege i dag ,så jeg er spent på hvor lenge jeg må vente;o)

jeg er 6+3 nå;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

ikke akkurat noe svar på det du spør om, men jeg har bare ringt til gynekologen min og bestilt selv jeg. skal til innvendig ul der i uke 8. gleder meg veldig!!

har ikke kontaktet fastlegen min enda. tenkte å vente til etter ul'en og heller bestille når jeg da vet om alt er i orden..

 

jeg er 6+0 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg skal til innvendig ultralyd i dag kl. 1200

 

Gleder meg masse.............

 

Det er ikke vondt så bare slapp av......... og det er veldig koselig å se lille nurket på "tv`n"......

 

jeg fikk time ganske fort siden jeg mistet nå i sommer og er litt engstelig pga det............

 

Kos

 

Og lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hadde tidlig ul i uke 7 og det var innvendig. Det er ikke vondt i det hele tatt. Det er selvfølgelig aldri gøy å ligge der på den stolen da. Jeg skal på ul igjen om en uke og er da i uke 12, men skal også da ha innvendig for de ser vist best da. Jeg fikk time dagen etter jeg var hos legen første gangen. Gled deg! Jeg så hjertet som slo, en herlig følelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du må ikke tenke på det en gang!! Det er mye mindre ubehagelig enn om du går til vanlig undersøkelse hos gynekolog. Det er bare en sak som skal litt inn.. ikke langt i det hele tatt. Hun snur og vender litt på den, det er ikke vondt- bare spennende!! Lykke til. Dette bør du bare glede deg til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...