Gå til innhold

På tide å melde meg inn!!

Anbefalte innlegg

Hei og hå! Er gravid og er nå i uke 14+2. Har ei jente på to og et halvt år fra før og nå er altså nr.2 på vei. Gleder oss masse, men er også litt mer engstelig for at noe skal gå galt nå enn forrige gang. Er vel gjerne sånn når man er så heldig å ha ei som er frisk og aktiv fra før.Kjønnet er vi også mye mer spent på denne gang, selv om det ikke spiller noen rolle om det kommer ei ny prinsesse eller en liten prins. Har vel egentlig bestemt oss for at vi ikke vil vite det på forhånd denne gangen heller - det blir litt som å åpne julegavene på forskudd... Har hatt en del plager i forhold til kvalme, trøtthet og hodepine,men alt ga seg heldigvis for et par uker siden.Så nå er det bare å nyte tiden som kommer,syns det er så fantastisk alt som skjer med kroppen!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6916297-p%C3%A5-tide-%C3%A5-melde-meg-inn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen til mai-klubben! Alltid hyggelig med nye.

Fint å høre at plagene dine har gitt seg. Jeg er fremdeles veldig trøtt, men har heldigvis sluppet unna kvalme.

Oppfordrer deg også til å legge inn informasjon på terminlisten. Kjekt å ha alt på ett sted om oss mai-mammaer.

Velkommen!

Har selv en datter på 13 mnd så jeg kjenner igjen følelsene dine. Føler nå at tiden går utrolig fort, mye pga av en aktiv liten pike som krever mye oppmerksomhet fra en kvalm og trett mamma.

Jeg ønsker desperat å vite hvilket kjønn barnet er- ikke fordi det betyr noen verdens ting (lykken er en liten prins eller prinsesse!!)- men fordi jeg er så forferdelig nysgjerrig.

Har vært sterkt plaget med kvalme, oppkast og svimmelhet til nå- men føler nå at det løsner litt.

Lykke til på denne fantastiske reisen- og det er kjekt at du også vil dele den med oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...