Gå til innhold

jeg er så lei meg!!!!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg venter på mensen, og håper jo egentlig ikke at den kommer.. føler meg gravid og vi har en gutt fra før. Han er to år.

Min samboer er snart ferdig ved NTNU, og jeg jobber.. men han er så egoistisk mange ganger, at jeg tenker at et barn til nå kan bli slitsomt for meg..han prioriterer fest og baluba litt mye. siden han enda er student vil han helst leve som sine venner på skolen som ikke har barn. Ellers er han veldig flink med sønnen vår. Det skal jo sies. han håper av hele seg at jeg ikke er gravid, siden timingen er dårlig, han vil liksom ikke snakke om det heller... er ikke det dårlig gjort. Litt før jeg mistenkte at jeg kunne være gravid var han veldig entusiastisk og ønsket seg et barn til. Nå som det er meget mulig, sier han bare "vi får inderlig håpe det ikke er noe" " huff, det passer ikke" osv... Huff, jeg synes bare han kunne være mer støttende. Vi er 28 år og gode utdannelser begge to, det er ikke riktig å tenke sånn..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6916266-jeg-er-s%C3%A5-lei-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner deg godt jeg. min samboer følte at livet var over og håpte hele tiden at testen viste feil. snakket bare om hvordan dette kunne påvirke ham. men han har faktisk begynt å snu nå, har skjønt at det ikke er bare negativt. han trengte vel bare litt tid på å venne seg til tanken.

Hei!

Vet du hva en "vis" dame sa til meg..............

Det er mye bedre å ha alle barna man vil ha med en og samme mann, da blir det ikke så mange å forholde seg til................

Skjønner at det er vanskelig når han ikke vil......... men hvis du er gravid så sier jeg lykke til!!!!

Og det er ingen lov som sier at du og typen må holde sammen i fremtiden hvis han fortsetter med å prioritere venner og fest....

Og 28 år, da synes jeg at den tiden bør være over for en periode........

feste kan man godt gjøre men ikke overdrevent mye.

lykke til!

Takk, han ønsker seg flere barn, men ikke nå.. Han er den typen som ikke klarer å avtale på onsdag at helgen går til å være hjemme, kose seg.. han kan fint gjøre det, men han må først vite at det ikke skjer noe artig med gutta.. han tør liksom ikke si nei til de.. åh, jeg kjenner at jeg har vokst fra han på disse områdene.. Han er rett og slett redd for å gå glipp av noe..

Jeg har i en uke hatt murringer, treg mage, fire kviser og veldig humørsyk.. mensen skulle kommet i går, men for to dager siden testet jeg negativt, Allikevel vedder jeg hodet mitt på at jeg er gravid..

Jeg synes det blir for barnslig å tenke som han gjør nå, ikke gidde å prate om det, se på fotball når jeg sier jeg har masse synptomer... han svarer med "jada, du har jo hatt det i en uke nå!!"

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...