Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Hvordan får dere de små til å sove på dagen uten å måtte trille? Har vel laga den uvan tel han nu :-( Han duppe m puppen, og i vogna kan han sove i opp til 5 tima! Nu snør d fryktelig, frister ikke å gå ut!
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 hm, det fikk ikke jeg til før han var 7 mnd... han har aldri vært noen stor sover på dagen.. begynte heller å legge han i senga slik at vi skulle få en rutine, vart litt mye opp og ned.. nå kan jeg stort sett bare legge han ut i vogna når jeg ser han er trøtt, va etter 3 timer, så legger han seg til å sove... i senga på formiddagslur og vogn på ettermiddagen... nå sover han ca 1.5 time pr lur.... ) fram til ca 6.5 mnd var det bare 30 minutters lurer...
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 I starten synes jeg det var vanskelig å se når Mina ble trøtt jeg.. Nå blir hun trøtt i 1200 tiden og da kler jeg på henne å legger henne ute i vogna.. Sovner nesten med en gang.. Men som oftest går jeg tur.. Ellers bruker hun å sovne på teppe på gulvet med babygymen over seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå