Gå til innhold

Første gang..


linda7682

Anbefalte innlegg

heisan. lurer på om det er flere som har det som meg. nettopp oppdaget at jeg er gravid.har lite symptomer, bortsett fra vondt i puppene. tror ikke det helt har gått opp for meg. når skjønner en sånt liksom???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Og velkommen hit! Jeg fant det ut på lørdag. Er på en måte blitt vant med det, samtidig som jeg er lidd redd for at det bare er tull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer selv. Fant det ut på lørdag jeg også. trodde først det var en feil så nå har jeg tatt flere tester. har vel bare alltid trodd at alt skulle forandre seg når en fant ut noe slikt. føler meg helt som vanlig, bortsett fra at jeg selvfølgelig tenker mye på det. er begynt å glede meg litt, men er redd for at noe skal gå galt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer så masse! Jeg er i uke 11 og for meg har det tatt veldig lang tid å skjønne at jeg virkelig er gravid. Begynte vel å forstå det etterhvert som jeg fikk flere symptomer. Men skjønner det faktisk ikke helt enda. Skal snart på UL og tror faktisk ikke at det går 100% opp for meg før det. Nyt tiden fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis=) Jeg er 7+3 på veg idag, og merket ikke så masse før det hadde gått fire/fem uker. Brystene mine ble større noe tidligere, men jeg tenkte ikke så masse over det. Derfor ble jeg ekstra overrasket da testen var positiv!! Men nå er jeg ganske trøtt, litt kvalm, og har fått kviser.. Men regner med at alt blir annerledes etter UL...=)

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...