Gå til innhold

Er troll lue og votter ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne "finlandshette-lua" fra Troll? Erfaringer?

Og vottene? Er de greie å bevege seg i + holde varmen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er helt SUPRE!

Både luen og vottene. Med luen kan ungen være ute i snøvær, uten å trenge hette på i tillegg..... Luen er vanntett/vindtett og utrolig god og varm. Er jo 100% ullfor inni den :-)

Samme med vottene. Dessuten er de fantastisk bevegelige. Det er ullfor inni vottene, så derfor er de så "tynne", men alikvel KANONVARME. Har prøvd uttalige votter, men disse var absolutt de BESTE! De klarer å "jobbe" med disse vottene-gripe spader osv.

Men husk å ikkje kjøp votter de skal vokse i. Min gutt har nettopp gått over fra 1-2 års votter til 3-4 års vottene. Han blir 4 år i januar. Altså, han brukte 1-2 års vottene fra han var 2 år til 3,5 år. For store votter skal de ikke ha....

Lykke til med kjøpet :-)

Skrevet

Vi har vottene, og de er supre! Forferdelig dyre da... Men jeg er veldig fornøyd med dem, og de skryter fælt av dem i barnehagen også! Og de er flinke til å passe på dem der så de ikke blir mistet, gudsjelov!

Skrevet

Har kjøpt lua i dag, vottene var utsolgt, men får inn i neste uke. Ja, det er dyre ting, men jeg har dressen også og er veldig fornøyd med kvaliteten. Det jeg liker best med lua og vottene er at de er ullforet, i tillegg til at det virker som vottene er gode å bevege seg i.

Det blir bare ett sett slike "skikkelige" votter og lue pr. år, i tillegg noen billige alternativer til skift.

Skrevet

Hvor får man kjøpt trollvarer da?

Skrevet

I Trondheim: Bebito og xy, jeg vet ikke i andre byer. Ellers sikkert flere steder på nett, bl.a. www.kidsfashion.no.

Skrevet

Klikk på fylket ditt, så kommer forhandler butikkene opp :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...