Gå til innhold

I dag har vi vært på UL :)

Anbefalte innlegg

Ja, så var den overstått... Alt såg fint ut, men pga måten baby lå på fikk hun litt dårlige bilder så hun fikk ikke sjekka om det var fire hjertekammer. Så vi skal tilbake i slutten av mnd for ny sjekk.. Baby låg med ryggen ut mot magen min, så er nok derfor jeg ikke kjenner liv. Den ligger og sparker mot ryggen min, midt i morkaka... Vi såg masse bevegelse, men kjente ikke noe til dem.. Men fytti så vondt det er å ta undersøkelsen!! *Hun trykka og trykka... (kanskje fordi jeg har mage fra før??) Hadde glemt det fra sist, jeg.. Så flytta hun terminen en uke tilbake..så nå må jeg skifte nick.. ny termin 16 april... Nå har jeg da mens termin 9/4, min menstermin 13/4 (pga lang syklus) og UL termin 16/4..

Var fryktelig spent før kontrollen siden vi hadde så mye styr med snuppa.. (7 UL og mistanke om misdannelser..) -men som heldigvis var forgjeves!! -Styret altså..hehe..ikke snuppa... Foreløbig ser det ut som vi slipper det denne gangen..

Hun kunne ikke se hva kjønn det skulle bli pga måten baby lå på.. Får høre igjen neste gang, om de kan se det da.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6915873-i-dag-har-vi-v%C3%A6rt-p%C3%A5-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...