Gå til innhold

en ting j lurte på....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her en pakke av den sorten(de digitale),men har enda ikke brukt de,hadde noen andre liggende... Men: Når du skal begynne å teste kommer an på hvor mange dager du har i syklusen din. Det finnes kjempegode forklaringer på dette inne på www.pernille.info ,tror det står et helt oppsett der om åssen dag en skal begynne å teste på i syklusen. Selv har jeg 31 dagers syklus,og har EL på dag 18. Men dette varierer veldig fra person til person,så er vanskelig å si noe konkret.

Dersom du leser på bruksanvivninga i pakken,så står det åssen du skal tolke testen. Om det er bare streker,ikke digital test,så skal begge strekene være like sterke,eller teststreken sterkere enn kontrollstreken. Da er testen positiv. Du kan få opp to streker uten at du har EL,det er styrken på de som teller!

Lykke til!

aha! Da er det de digitale du har. Har som sagt ikke prøvd de,men det står forklart på bruksanvisninga,tror de skal være lett å tolke... Det er sikkert flere her som har brukt de,så du får nok enbedre forklaring her etterhvert!(går litt tregt her tidlig på dagen)

Hmmm.. Tror jeg ville testa fra dag 8 og utover, jeg. Test på ettermiddagen,for på morgene er urinen så konsentrert at du kan få positivt svar litt for tidlig(altså helt motsatt fra med graviditets-testmhvor man SKAL teste på morgenen)

Lykke til :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...