Gå til innhold

En godnyhet fra meg....

Anbefalte innlegg

Skrev jo for en stund tilbake at det dessverre gikk galt igjen, og at vi nå ikke ville prøve noe mer. Blødningen sluttet, og jeg ble bare mer og mer dårlig. Var kvalm, hadde ømme bryster og følte meg veldig gravid. Men visste jo også hva jeg hadde sett komme ut for å si det slik, så jeg visste jo at jeg hadde mistet. Fikk endelig UL for å sjekke, og så viste det seg at jeg har mistet en tvilling. Det var litt blod og rester etter denne, men i tillegg var det en liten spire med et bankende hjerte i en fin liten plommesekk. Ble så glad, men turte liksom ikke å tro at dette kunne gå bra. Har derfor holdt meg lavt i terrenget. Har hatt litt blødninger og magesmerter etter 1. UL, men det regnet de med var rester etter tvillinganlegget som jeg mistet. Fikk ny UL igjen i går, og det viste en liten spire som har vokst, og så langt ser alt bra ut. Er jo ennå bare 9 uker på vei, så alt kan skje. Men kjenner at nå er jeg optimistisk, og tør å tro at det kanskje skal gå bra denne gangen. Er i dårlig form, kvalm og mye luftsmerter, men tåler alt om det bare går bra.

Ville bare forteller dere dette, siden dere har vært så snille og støttende mot meg her inne. Det er jo godt å høre at skjebnen noen ganger kan være snill mot oss også.

Ønsker dere alle lykke, lykke til med prøvingen, følger med på hva som skjer med dere sånn innimellom.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6915644-en-godnyhet-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei kjære ninni =)

For en fantastisk nyhet, og for en utrolig historie!! Ble skikkelig glad nå for deg!

Har tenkt mye på deg etter at du la inn det triste innlegget for noen uker siden, der du også vurderte å starte med prevensjon igjen. Synst det var så trist. Men så har du en liten der inne likevel!!! Det er bare så flott!! =)))

Ønsker deg masse, masse lykke til!!

Stoooor klem

Annonse

Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger og hilsninger. Dere er en gjeng skjønne damer :o) Er nå i 10.uke, og ser framover og tenker positivt.

Lykke til alle sammen, håper å se dere alle inne på gravidforumene etter hvert. Det har dere fortjent.

Klem

Gratulerer! Det var en flott nyhet. Jeg ble så glad på dine vegne da jeg hørte du var gravid og tilsvarende trist da du fortalte at det hadde gått galt igjen. Nå smiler jeg bredt på dine vegne. Min kusine opplevde det samme i fjor, nå er hennes flotte jente snart et år :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...