Gå til innhold

6-8 uker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer på når barna deres legger seg for kvelden, og hvordan natta er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia!

da mathias va 6-8 uke la vi han i 20-21 tia!

vi va heldi da me at han sov hele natta

Skrevet

vi har en datter på 7 uker og hun legges ca 19-21 og sover gjennom natta, våkner mellom 04-05 for bleieskift og mat, så sover hun 2-3 timer til etter det! Deilig at hun sover på nettene....:o)

Skrevet

La Lukas 20 i går, sov da til 1.30, våken 3.30, 5.30, 7.30 :-( Fram til han var 7 uker sov han stort sett hele natta! Kun mat 1 gang da! Fra han var 7 uker har jeg lagt han klokken 20-21! Før det var det samtidig som meg :-) Var egentlig bedre det, for da sov han bedre på natt!!!

Skrevet

Da jenten vår var 7 uker la hun seg ca.22 og sov til 6-7 for mat. Nå er hun over 3 mnd og legger seg litt over 20 og pleier å våkne for mat rundt 5 og sover videre til 8-9

Skrevet

Tusen takk for alle svar, jeg ble temmelig skjelven når jeg våknet kl 0730 i dag uten å ha hørt noe fra knøttet i hele natt..siden hun sovnet 2130...men hun hadde bare sovet godt,da...

Skrevet

oijj, håper det skjer her :-) Høres jo himmelsk ut :-)

Skrevet

Vesla sovner stort sett mellom 22 og 01 og sover til mellom 5 og 7 alt etter når hun sovner. Vi har en ide om å legge henne rundt klokken 20 men hun sovner sjelden da. Men om jeg sitter med henne og ammer i stua eller forsøker å legge henne på soverommet (med ofte amming da og!) så er kvelden på hennes premisser uansett, hun spiser nesten kontinuerlig fra 18-22 (eller når hun sovner).

Det hender at hun våkner om natten og vil ha mat, det ser ut til å være litt døgnrytme, men ikke så altfor mye og de brytes lett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...