Gå til innhold

Sover hun for mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

søvn avler søvn sies det jo...her synes jeg bare tulla avler mer og mer. Eller er det vanlig?

Hun sover ca 12-13 timer pr natt, og minst tre dupper på 1-2 timer hver om dagen. Blir jo ikke mange timene våken det. Hun legger meeget godt på seg. Er blid, glad og sunn. Sover hun mer enn normalt, og er det dumt? Eller er dette bare helt vanlig? Legger seg klokken 1800. da er hun stuptrøtt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det hørtes litt mye ut da. Martin sover 10 timer om natta og 3 lurer på 45 min og en lenger lur midt på dagen. han legger seg mellom 18 og 20 om kveldene. Han sover også litt smålurer i bilen hvis vi er ute og kjører.

Skrevet

Er jo forskjell på ungene. Noen må ha mye søvn, andre klarer seg med mindre. Vår jente sover 12 timer på natta, og et par dupper på dagen, en på halvannen time og en på tre kvarter. Hun er ni måneder om en uke.....

Skrevet

jeg synes selv det er mye ja..men hva skal jeg gjøre liksom. Hun blir illsint om hun ikke får sove. Er en fryd når hun våkner igjen og blir kjempe sliten etter ca 2 timer. HS sier at det bare er bra og at hun er sunn. Men det blir litt slitsom for jeg kommer meg ingen steder. Hun vil nemlig bare sove i sengen sin. Jeg må alltid skynte meg hjem så hun kan sove.

Skrevet

Det er vel normalt og nødvendig for henne, men kanskje du må lære henne å sove i vogna si. Har ingen gode tips, sorry.

Skrevet

Hvis hs sier det ikke er for mye er det sikkert det beste for henne.

Gutten min er 5 1/2 mnd og sover ca 10-11 timer om natta og et par dupper om dagen, en på ca 1/2 time og en på ca 2 timer. Av og til en ekstra liten dupp på ettermidagen.

Skrevet

Dattern min på snart 2 mnd sover også veldig mye... Legger seg for kvelden 22.30 og sover til 08.00. Og kan sove opptil 5 timer på dagen også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...