Gjest Skrevet 7. november 2006 #26 Skrevet 7. november 2006 Alt står bra til her også. Gleder meg til å slarve med dere live på Egon neste uke.. Den lille er aktiv til faste tider på døgnet nå.. og den både ses og kjennes godt. Men føler jeg har vært på stedet hvil en stund.. -Håper det tar seg til etter hvert. Ser frem til jormortime 22 nov nå. Blir moro å høre hjertelyden. Pga oppussing passer det dårlig med innkjøp for oss også.. så det er liksom bare ruginga på meg for tia.. Blir fint å se deg online fast snart da. Har kommet mange nye her som jeg ikke har styringa på..
Krølle79 Skrevet 7. november 2006 #27 Skrevet 7. november 2006 Men nå må jeg gå.. Skal få unna noen julegaver, tenkte jeg.. Lista er lengre enn et vondt år, men har i alle fall fått unna 5 gaver og begynt på den 6., så det blir da etterhvert. Men da håper jeg at jeg er på nett snart, så får vi snakkes senere
Gjest Skrevet 10. november 2006 #28 Skrevet 10. november 2006 Dytter på denne jeg.. Hvordan er det med deg da liiten? Krølle vet jeg må vente nok en uke før hun er på nett. Jeg må avgjøre om jeg skal anmelde en person for blotting i dag da.. Han blottet seg for to gutter på 8 år, og han ene er Johan. I går var jeg veeeeldig sikker på at jeg skulle gjøre det, men i dag er jeg redd for at den perverse kan hevne seg på Johan?? Han går jo fra skolen hver dag. Ikke lett dette altså. Det verste var at hun i politiet som ringte meg, innrømmet å kjenne denne gutten personlig.. "Jeg tror ikke han mente noe seksuelt med dette altså..." Jeg måtte bare riste på hodet.. "Ungdommen i dag, rappere og sangere tar seg stadig vekk i skrittet.." -fortsatte hun.. Herlighet. Han dro jo av seg klærne!? Det gjør vel ingen med litt vett i skallen.. Uff.. Blir frustrert. Litt sutring på morran..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå