Gå til innhold

Slarvetråd - "liiten til, Krølle, Rosacea."

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt står bra til her også. Gleder meg til å slarve med dere live på Egon neste uke..:)

Den lille er aktiv til faste tider på døgnet nå.. og den både ses og kjennes godt. Men føler jeg har vært på stedet hvil en stund.. -Håper det tar seg til etter hvert. Ser frem til jormortime 22 nov nå. Blir moro å høre hjertelyden.

Pga oppussing passer det dårlig med innkjøp for oss også.. så det er liksom bare ruginga på meg for tia..:)

Blir fint å se deg online fast snart da. Har kommet mange nye her som jeg ikke har styringa på.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men nå må jeg gå.. Skal få unna noen julegaver, tenkte jeg.. Lista er lengre enn et vondt år, men har i alle fall fått unna 5 gaver og begynt på den 6., så det blir da etterhvert. :)

Men da håper jeg at jeg er på nett snart, så får vi snakkes senere :)

Skrevet

Dytter på denne jeg.. :)

Hvordan er det med deg da liiten? Krølle vet jeg må vente nok en uke før hun er på nett. :(

Jeg må avgjøre om jeg skal anmelde en person for blotting i dag da..:( Han blottet seg for to gutter på 8 år, og han ene er Johan. I går var jeg veeeeldig sikker på at jeg skulle gjøre det, men i dag er jeg redd for at den perverse kan hevne seg på Johan?? Han går jo fra skolen hver dag. Ikke lett dette altså. Det verste var at hun i politiet som ringte meg, innrømmet å kjenne denne gutten personlig.. "Jeg tror ikke han mente noe seksuelt med dette altså..."

Jeg måtte bare riste på hodet..

"Ungdommen i dag, rappere og sangere tar seg stadig vekk i skrittet.." -fortsatte hun.. Herlighet. Han dro jo av seg klærne!? Det gjør vel ingen med litt vett i skallen.. Uff.. Blir frustrert.

Litt sutring på morran..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...