Gjest Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Hei damer! -og takk for sist! Vi må gjenta det ganske snart eller hur?? Føler jeg er så jabbesjuk for tia.. og da er det godt å jabbe med andre som har barn i magen.. Føler jo at når en først har truffet så mange trivelige gravide jenter å snakke med, så blir BIM en dårlig erstatter eller hur?? Vi kan jo ta turen ned til byen neste gang. Hva med 9 eller 16 november? Ellers så er vi alle endelig over halvveis!! :)
Gjest Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Dytter på denne jeg.. Dere må vel se den før eller siden!!?
En liiiten til. Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Hallo,er her jeg vet du.Jasså,du er rådløs og navnløs he-he.Konsentrerer oss om guttenavn vi da,siden vi antagelig får det.Har norrøne navn på de vi har,erlend og vegard så syns vi burde holde oss til det.Kanskje Runar,Eirik,Sindre,Sigve eller Krister.Hva syns du er finest av disse da---hvis du liker dem overhodet da )
Gjest Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Hei, hei! -Faktisk så synes jeg Sigve var veldig spesielt da. - Kunne blitt ett staselig navn til en staselig gutt det.. Runar, Sindre og Krister er det mange andre som heter.. -Ville holdet en knapp på Sigve og Eirik. Hvordan er det ellers med deg da?? Kom du deg hjem den kvelden? Synes det er flott ute nå jeg, men gården vår drukner i snø... og istedet for å måke, så har samboeren gravd seg ned i annonser for "snøfresere til salgs"..... -Må vel grave frem trappa selv når jeg kommer hjem tenker jeg. Vi er ikke ferdig med å bygge ut utbygget over trappa enda.. Så jeg blir vel plaget med takras og is i år også...... Han LOVTE at det skulle bli ferdig til snøen kom men...................
En liiiten til. Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Jada,kom meg hjem,kjørte i 30 nedover kolstaddalen.Koselig med treff da,gjøre det igjen senere,koselige folk! Det er kjempefint ute,mannen har hatt det litt travelt,ikke måkket han heller.Tenkte KANSKJE at jeg skulle ut å gjøre det senere,liker å måkke litt snø jeg.Venter til ungene kommer hjem.Har ganske stor tomt vi,skulle absolutt hatt snøfreser.Ellers så holder vi å på med arbeid utendørs,bygger opp igjen en utebod,graving,støping osv.så her er det arbeidsfolk utenfor.Det jeg tenkte å spørre deg om ang. adventskalender,pakker du også inn 48 ting! for å henge på kalenderen? Har glidd en stygg tanke inn i bakhodet mitt om å overtale guttaboys om kindereggkalender..Er jeg veldig slem nå eller...oi,de ble laaaangt dette. )
Gjest Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Så du har tenkt å jukse??? Fy,fy! Hehe.. Neida. I fjor ville Lovise absolutt ha Witch-kalenderen (jenteting-kalender) -og dermed lagde jeg kalender kun til Johan. Pakket inn 24 ting. Jeg bøyer meg i støvet dersom de ønsker hjemmelagd i år også.. En fin ting for samboeren å pusle med om kvelden istedet for datamaskinen.... Jeg fikk en fin hobbykatalog i posten denne uka. Pondura tror jeg. Er ikke noe hobby-menneske altså.. men tenkte å bestille noe sånn at vi kunne ha et juleverksted hjemme. Har alltid blitt bedt bort på sånne kvelder tidligere, denne gang tenkte jeg å ordne noe selv. Ikke så ille i pris heller. Ungene ble veldig ivirige, og valgte ut sine egne ting de ønsket å lage..
En liiiten til. Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Ja,huff.Men det er så vanskelig med gutteting i de kalenderene,blir vel ikke så populært med plastdyr og rosa hårspenner liksom! Tror du tenker på Panduro jeg,bestilt mye der før jeg.Skal lage julekort jeg,det syns jeg er morsomt da.
Gjest Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Jo det var mye fint der. Kanskje vi skal arrangere et Mini-bim-juleverksted hjemme hos meg? Dere bestiller selv hva dere ønsker å lage, tar det med til meg, så ordner jeg med pepperkaker og kakao/julebrus. Ungene må være med selvsagt! Kan høre med de andre. Hva synes du?
En liiiten til. Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Vært morsomt det,spørs om ungene tør da.De kjenner jo ikke hverandre.Kanskje vi skulle hatt en akebrettur først,en kjedelig søndags formiddag....
Gjest Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Slett ikke dumt! Vi kan jo snakke om det ved neste treff. Når er det egentlig? Vi må sette av en dag om ikke lenge. Krølle kommer seg aldri online.. så henne må vi sende en sms.
En liiiten til. Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Ja,det kan vi gjøre,kanskje granåsen m/grilling av pølser,nam-nam.Ja,du må kontakte Krølle du da,enn en gang i uke46 --har ferie da jeg!
Gjest Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 Skal du være hjemme i ferien da eller? Hvis ikke sette jeg av 15 nov til neste minitreff. Jeg hører med de andre så bekrefter jeg. Har du noen tips hvor vi kan treffes nede i byen? Granåsen høres bra ut. Vi kan jo kanskje ta det påfølgende søndag. Søndag 19 nov.
En liiiten til. Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Helt ok det! Det blir bra ja,15 nov.Nei,hva med Egon i prinsenkrysset? Enkelt og greit det,eller?
Gjest Skrevet 2. november 2006 #14 Skrevet 2. november 2006 Fint! - da sprer jeg dette rundt omkring..
Krølle79 Skrevet 2. november 2006 #16 Skrevet 2. november 2006 Halloisen! Er en snartur innom hos mamma,så da fikk jeg låne pc'n litt.. Skal straks dra hjem igjen.. Men jeg ville bare si fra om at jeg blir med på neste treff Gleder meg allerede Uff, var uheldig og datt på isen da jeg skulle hente posten idag.. Ikke moro.. Er rimelig øm i rygg og hofter.. Håper bare at alt gikk bra.. Har jo lest så mye, vet dere, om at man bør unngå fall og støt osv, med tanke på at morkaka kan løsne osv.. Ble litt bekymra, ja.. Dempa unna det verste med hofta, men vondt likevel.. Mamma sier at hun mener det er snakk om atskillig hardere fall/støt for at slikt kan skje.. Håper hun har rett.. Blir det verre ut over kvelden, får jeg bare ringe ned på føden og høre hva de sier.. Hehe.. er sikkert bare litt overnervøs og overfokusert, tenker jeg.. Jah..litt "ekkel" vri på tråden her, men men.. Men ellers går alt bare bra, altså.. Håper på å komme online igjen iløpet av neste uke.. SPØR meg om jeg gleder meg, da!!! Handla forresten masse mammaklær idag.. Moro moro!! Klem til alle. Gleder meg til å treffes igjen!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #17 Skrevet 2. november 2006 Husk treffet mandag kl 1900 da damer!!
Gjest Skrevet 2. november 2006 #18 Skrevet 2. november 2006 Hei anonyme. Dessverre så passer mandag dårlig for min del. Derfor har jeg heller ikke meldt meg på.. Jeg skal legge bak meg 36 mil på snøføret den kvelden....
Gjest Skrevet 2. november 2006 #19 Skrevet 2. november 2006 Hei Krølle! Blir koselig å få deg online igjen neste uke. Håper du ikke trenger å beskymre deg unødig etter fallet i dag da. Tror nok moren din har rett.. - det skal nok mer til enn et fall på isen for at kaka løsner. Du blir vel temmelig gul/grønn/blå etterhvert nå da tenker jeg.. Uff.. Har handla inn mamma-klær jeg også nå.. har måttet legge bort buksene mine......... Da er vi alle enig om at vi treffes 15 nov på Egon Prinsen, kl 18.00! Klemz M
Krølle79 Skrevet 2. november 2006 #20 Skrevet 2. november 2006 moahahaha.. les innlegget mitt på den andre tråden! klarte ikke å holde kjeft!
Gjest Skrevet 2. november 2006 #21 Skrevet 2. november 2006 hehe.. du altså.. -denne har du holdt inn lenge stakkar..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #22 Skrevet 2. november 2006 Krølle: Moahaha?? Så du er stolt over å få ut slikt? Trur det hjelper? Er kanskje like umoden du da.
Krølle79 Skrevet 7. november 2006 #23 Skrevet 7. november 2006 Den "moahaha'en" var en sånn liten "intern" greie mellom oss som har denne skravletråden.. Så den var nok ikke sånn ment som du kanskje tolka den.. Man beklager misforståelsen.. -men bare så det er sagt, det er sjelden jeg er stolt over noen spesielle utsagn jeg kommer med.. Jeg sier stort sett det jeg mener uansett.. Ha en fin dag
Krølle79 Skrevet 7. november 2006 #25 Skrevet 7. november 2006 neeiida.. Er innom biblioteket på senteret her oppe for å få gjort unna no' regninger o.l. Ringte nett-leverandøren igår, og han sa at de kommer en gang i løpet av denne uka.. Jaggu meg på tide!!! > Føler meg nesten avskjært fra omverdenen når jeg går hjemme.. Står til ellers da? Går bare bra med meg. Puddingen sparker og spreller, så magen hopper litt når jeg ligger på tyggen, ser jeg.. Moro å kunne SE at det sparker!! Ikke rare bevegelsene utenpå ennå, selvsagt, men moro å se at de er i emning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå