Gå til innhold

"Mirakel" skjer.....:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Tenkte jeg skulle fortelle min historie, som viser at det er håp for alle - bare ikke gi opp.

Vi har vært igjennom 2 IVF, et i februar og et i august. Forsøket i høst endte negativt med bødning 24/9. Jeg var veldig sliten mentalt og langt nede. I tillegg sliter all prøvingen og IVF veldig på samboerforholdet - hadde heller ingen egg på frys.

Har en sønn på 4 1/2 år som kom "av seg selv", men så var det bråstopp....Har ingen "diagnose". Begge er 39 år.

Følte meg kvalm og uvel forrige uke og tok en test på mandag. Den var positiv!!!! JEG ER GRAVID! Er det mulig?? Etter 4 års prøving og 2 IVF fungerer det plutselig på den "vanlige" måten!

Det hele er jo veldig nytt, men jeg er optimist. Det er ingen grunn til at dette ikke skal gå bra!

Om det var fordi jeg hadde "gitt opp" eller akupunkturen, fotsoneterapien, progesteronkremen gjorde at det endelig lykkes får jeg vel aldri vite, men det viktigste er at vi lyktes.

Derfor, mine venner; hold motet oppe - det blir deres tur en dag, også.

Ha en fin dag.

Hilsen Marit

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh fantastisk.. sitter selv etter ivf nå og ruger på to gullegg..

Kan jeg spørre hva årsaken var til at dere ikke fikk det til? var det han eller du??

Jeg hadde tette eggledere og min kjære var frisk og rask..

Skrevet

Vi hadde ingen kjent, medisinsk årsak. Spør du meg, tror jeg at hormonene ble i ulage etter fødselen for snart 5 år siden. Har slitt litt med vekt, ca. 10 kg for mye, stadig litt tungsindig og veldig lavt energinivå. Har gått til homøopat regelmessig de siste 2 årene. I tillegg fikk jeg progesteronkrem i april. Denne har helt klart hjulpet på vekt/oppblåsthet i kroppen.

Under siste forsøk gikk jeg til akupunktur/fotsoneterapi. Forsøket gikk jo ikke bra, men kanskje "effekten" satt igjen.....

Skrevet

Herlig å høre slike historier... er nok lett for å gi opp og det skjønner jeg, men da blir det iallefall ikke noe.. så vi får stå på!!!!!!! bite tenna sammen...

Lykke til

Skrevet

Gratulerer!!!

Kjempekoselig at det har lykkes for dere! Solskinnshistorier har vi behov for:o)

Skrevet

Gratulerer!!!

En virkelig god solskinnshistorie som er god å ta med seg videre. Er jo en god trøst at en lettere blir gravid etter en mister, og at IVF og hormoner i seg selv kan virke positivt i lang tid etterpå, og at en kan klare å bli gravid på egenhånd seinere.

Kos deg med magen!!!

Skrevet

Gratulerer og lykke til!

Kan legge til en annen gladhistorie her :-) Jeg testet positivt i går, hadde da prøvd i godt over 2 år uten hell. Hadde blitt testet på alle måter, men ingenting var galt med oss. Skulle inn til IVF nå, men om alt går bra kan jo den bare avlyses :-)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Slike mirakler er deilig å høre om!! Gratulerer så mye og masse lykke til i dagene og månedene framover!!

Klem

Skrevet

HURRA!!!!!

Gratulerer så mye og lykke til videre. Håper alt går bra denne gangen.

Klem

Skrevet

Gratulerer! Det er så fantastisk når det endelig lykkes :o)

klemmer fra

Skrevet

gratulerer så mye:0)

kos deg masse fremover

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...