VårSol :) Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Likte den ikke Men tvinger den nedpå. Går heldigvis bedre å bedre. Er bare på min 2 dag da... Men håper eg skal klare det
jåsjenta Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Hei! Du skal jo spise frukt å grønnsaker å sånt og da. ikke bare suppa... Er på dag 3 av dietten, men dag 2 fikk jeg litt problemer med å få ned suppa. Men da er det bare å overkrydre den, og drikke masse vann!!! Gikk mye bedre etter at jeg fikk spist den første skåla med suppe. Tror ikke du kan spise biola, men er ikke sikker!
*Mustang Sally* Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Nei, ikke biola! Suppa er jo kjempegod=)
VårSol :) Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2006 Spiser nesten bare frukt og grønnsaker pga at jeg ikke liker suppen. Er det for lite å bare spise den 2-3 ganger om dagen? Har klart meg i to dager no da Er vel til helgen eg kommer til å sliiiiite hehe... Snopesuget sitter inn da Men merker allerede no at eg har fått mere energi Positivt det da!!!!! :):) Så får vi se om det skjer noe med vekten etter endt uke.. Håpe håpe
jåsjenta Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Skulle nok holde å spise den 2-3 ganger daglig ja...
Gjest Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Prøv å kjør den i foodprocessoren....lettere å få ned da...og du kjenner ikke den ekle smaken av stangselleri hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå