Gå til innhold

September: Seks, nesten syv uker allerede....

Anbefalte innlegg

Kan ikke tro at tiden går så fort!

Hvordan har dere andre septembermammaer det? Jeg har det strålende, til tross for lite søvn. Her er det en kar som skal ha mat flere ganger om natten... Han sovner heldigvis veldig fort igjen etterpå... Ellers smiler han masse og det er jo så koselig! Han har gått opp 2 kg på seks uker, og det synes jeg er kjempefint.

Gleder meg til å høre hvordan deres babyer har det!

Fortsetter under...

Hei, kan skrive under på at tiden går fort ja!

Min lille tulle skulle egentlig kommet i dag, men er jo allerede snart åtte uker! Hun er ikke så stor ennå, men spiser godt og vokser litt hver dag. Skal veie henne i dag og det bli spennende!

heisann =0)

her raser ukene ja.skulle tro di hadde vinger.knærten er blitt stor.lagt på seg over 2 kg siden vi kom hjem.var kun 2500 da.smiler,prater og er så snill at.men lurte meg bra....sov hele natten i 3 døgn,og jeg ble så glad!! trodde at nå,ja nå får jeg sove lenge...men neida...i natt var det opp kl 4,igjen...

men jeg koser meg masse.er herlig med småtroll igjen =0)

Her er vi på vei mot 8 uker. Og vesla vår har allerede vært innlagt tre dager på sykehus (5 uker gammel) Hun fikk en liten virus infeksjon (mage tarm vrius) Det var heldigvis ikke noe skummelt, men de tok ingen sjanser og hadde oss der til de visste hvilket virus det var. Flinke folk på Ullevål altså! Av denne grunn er hun ikke blitt noen kjempe akkurat - fødselsvekta var 4 kg og nå veier hun 4,6 - men følger sin kurve rett under gj. snittet av norske jenter. 56 cm lang - og litt over gj. snittet her. Ellers er hun rolig, blid og fornøyd. Og storebror ser ut til å ha kommet over sjalusien og skal bare holde og kose (noe hardt til tider men, men..)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...