GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Jenta vår er 4 mnd. Vi er en del ute og nå ser jeg at hun er litt tørr i kinnene. Bør jeg smøre henne med noe? I såfall har dere noen tips til kremer?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Babyline har både creme, ansiktscreme og lotion. Lotion'en er veldig lett å smøre, mens ansiktscremen er litt fet. Bruker creme'n her i gården, og nå som det er 0 grader eller kaldere, har vi på ceridal kuldekrem.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Bruker Babyline til vanlig,men Wedela kulde krem til ute og -grader:O) Fås kjøpt på helsekost:O)
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 A-creme fra Apoteket, helt strålende!
så var vi 4 Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Vi bruker ceridal face cream i martin sine bolliser
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 bruker babyline og kuldekrem når det er minus,anbefaler deg ikke å bruke a-cream ettersom den inneholder parabener.a-cream inneholder også vann noe som er ugunstig å bruke ute når det er minus grader.
Skorpion77 med Gull-Fisk Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Elizabeth Arden har en"mirakelkrem" som heter eight hour cream. Denne er bra for tørr hud, utslett (også bleieutslett) og fungerer også som kuldekrem ++++. Kan smøres på det meste. Har også brukt den som lipsyl og den var super! Kostet ca 200 kr.
Gjest Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 vi bruker locobase på kinnene til sean. en skikkelig fetkrem da..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Vi har begynt å smøre kinnene til lillegutt selv om det ikke er minusgrader hos oss ennå. Bruker Ceridal Lipogel, inneholder ikke vann og kan derfor smøres på rett før vi tar han med ut. Kremer med vann er mindre klissete, men da må man huske å smøre 15-30 minutter før man går ut - og sånt husker jeg jo aldri
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Smør henne med litt olje. Blande det med litt babysalve =0)
SuperMusa Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Bruk kuldekrem! Vanlige kremer inneholder vann og vann fryser jo som kjent når det blir kuldegrader. Ikke så godt for huden det...
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 1. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 1. november 2006 Thanx for mange svar! Her er det -4 grader nå så jeg må ut og handle krem til tupsi!!
tomat15 Skrevet 1. november 2006 #13 Skrevet 1. november 2006 Jeg har hørt at det ikke skal være nødvendig å bruke krem i det hele tatt. At huden til babyen har det bedre uten. Derfor har vi ikke tenkt på det en gang. Er det noen andre som har hørt dette, eller er jeg helt på vidda?
Blomman Skrevet 1. november 2006 #14 Skrevet 1. november 2006 ceridal produktene er suverene - bruker lipogel på den atopiske eksemen til eldstemann - eneste som har funka bra på ham - ellers er lipolotion også kjempefin - tynn oljespray som ikke klisser - og uten all mulig dritt - inneholder kun tre stoffer
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 1. november 2006 #15 Skrevet 1. november 2006 Syns også Ceridal har fungert veldig bra som kuldekrem =)
Gjest Skrevet 1. november 2006 #16 Skrevet 1. november 2006 Bruker også Ceridal som kuldekrem,smører bare en gang daglig(på morgenen) 5 minus her,10 i går brrrrr...
SuperMusa Skrevet 1. november 2006 #17 Skrevet 1. november 2006 Man skal ikke behøve å bruke krem på babyer for å gi de ekstra næring eller fuktighet, feks hvis de er litt tørre el, men det blir litt anderledes med kuldekrem som brukes for å beskytte huden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå