Gå til innhold

Tips til krem i ansiktet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er 4 mnd. Vi er en del ute og nå ser jeg at hun er litt tørr i kinnene.

Bør jeg smøre henne med noe? I såfall har dere noen tips til kremer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyline har både creme, ansiktscreme og lotion. Lotion'en er veldig lett å smøre, mens ansiktscremen er litt fet. Bruker creme'n her i gården, og nå som det er 0 grader eller kaldere, har vi på ceridal kuldekrem.

Skrevet

Bruker Babyline til vanlig,men Wedela kulde krem til ute og -grader:O)

Fås kjøpt på helsekost:O)

Skrevet

A-creme fra Apoteket, helt strålende!

Skrevet

Vi bruker ceridal face cream i martin sine bolliser

Skrevet

bruker babyline og kuldekrem når det er minus,anbefaler deg ikke å bruke a-cream ettersom den inneholder parabener.a-cream inneholder også vann noe som er ugunstig å bruke ute når det er minus grader.

Skrevet

Elizabeth Arden har en"mirakelkrem" som heter eight hour cream.

Denne er bra for tørr hud, utslett (også bleieutslett) og fungerer også som kuldekrem ++++. Kan smøres på det meste.

Har også brukt den som lipsyl og den var super!

Kostet ca 200 kr.

Skrevet

vi bruker locobase på kinnene til sean. en skikkelig fetkrem da..

Skrevet

Vi har begynt å smøre kinnene til lillegutt selv om det ikke er minusgrader hos oss ennå. Bruker Ceridal Lipogel, inneholder ikke vann og kan derfor smøres på rett før vi tar han med ut. Kremer med vann er mindre klissete, men da må man huske å smøre 15-30 minutter før man går ut - og sånt husker jeg jo aldri :)

Skrevet

Smør henne med litt olje. Blande det med litt babysalve =0)

Skrevet

Bruk kuldekrem!

Vanlige kremer inneholder vann og vann fryser jo som kjent når det blir kuldegrader. Ikke så godt for huden det...

Skrevet

Thanx for mange svar! Her er det -4 grader nå så jeg må ut og handle krem til tupsi!!

Skrevet

Jeg har hørt at det ikke skal være nødvendig å bruke krem i det hele tatt. At huden til babyen har det bedre uten. Derfor har vi ikke tenkt på det en gang. Er det noen andre som har hørt dette, eller er jeg helt på vidda?

Skrevet

ceridal produktene er suverene - bruker lipogel på den atopiske eksemen til eldstemann - eneste som har funka bra på ham - ellers er lipolotion også kjempefin - tynn oljespray som ikke klisser - og uten all mulig dritt - inneholder kun tre stoffer

Skrevet

Syns også Ceridal har fungert veldig bra som kuldekrem =)

Skrevet

Bruker også Ceridal som kuldekrem,smører bare en gang daglig(på morgenen) 5 minus her,10 i går brrrrr...

Skrevet

Man skal ikke behøve å bruke krem på babyer for å gi de ekstra næring eller fuktighet, feks hvis de er litt tørre el, men det blir litt anderledes med kuldekrem som brukes for å beskytte huden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...