Gjest Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Har ikke forlatt dere altså. Men nå er Hans Marius begynt i barnehage, og jeg har tilvenning (hehe) på jobb. Det går kjempefint i barnehagen, ser ut som han koser seg. Og så er han begynt å sove bedre!!!! Har sovet hele natten i natt, fikk pupp en gang natt til i går, og sov hele natten natt til mandag. Jeg er jo helt i skyene, men utrolig trøtt! Blir sånn jeg, etter at jeg har fått sovet. Det er da jeg kjenner hvor trøtt jeg er. Nå sitter jeg på jobb, prøver å sette meg inn i alle nye ting. Måtte bare innom her, for vi har ikke nettforbindelse hjemme for tiden, grrrr. Har jo aldeles abstinenser!!! Ha en strålende dag alle sammen, så snakkes vi. Jeg må lese om kunnskapsløftet jeg nå.... Stor klem fra meg
Only Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Ja, er det ikke rart? Når de sover hele natten da først kjenner vi hvor trøtt en blir..... Jeg er også så trøtt om dagene og sover jo hele natta, men ja, ja. Sånn er det bare. Så morro at han trives i barnehagen. Stor klem
*marekatta* Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Spennende med barnehage da...... Han koser seg sikkert!!! Og så er det sikkert godt for hu mor også å komme seg tilbake i jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå