Gå til innhold

Juni: har dere begynt og tenke på julegaver til de små enda?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mm....har kjøpt en sånn litle people buss til lillegutt....

Har fått masse spørsmål fra folk om hva vi ønsker oss til ham, har til nå svart bøker, ullklær, og ellers om de skulle komme på noe kjempelurt! Må vel snart klare å hoste opp mer av det vi kan ønske oss...

Er jo mange ting vi kanskje trenger, er bare å komme på dem...Blir som regel at når jeg ser at vi trenger noe så trenger vi det NÅ, og da løper jeg og kjøper det...

Ja vi skal kjøpe JD tråtraktor. Han er litt liten til å klare å kjøre den selv, men jeg vet at der er storesøster mer enn villig til å hjelpe.

Han blir helt vill når han får se en sånn samt er på besøk til andre som har det. Vet uten tvil at denne gaven vil slå an, synd bare det er så dyrt..

Lekekjøkken har vi og det er noe han også synes er topp. Kan anbefale det ja..

Annonse

vi fikk lekekjøkken til jenta vår for ikke så lenge siden... og det er supert.. hun storkoser seg med det, og lager på mat, og lar alle få smake :)

liten stressless stol fikk hun til 1års dagen, og den er like populær enda..

hos oss er bøker en stor hitt.. OG sånn duplo klosser...

Jeg tror vi ønsker oss tripptrapp stol også snart.... :)

men får se om det kan være en gave til 2årsdagen.. :)

• 2 uker senere...

godt å se at andre har tenkt på lekekjøkken:) jeg tenkte også på det .. hehe. men tenkte litt om det var mer for jenter.. sander elsker å holde på med koppestell han.. mormoren har det hjemme så vi måtte ut å kjøpe til sander også.. han drikker av koppene og rører rundt. og synes det er kjempe stas. han har tilogmed en guttedukke som han klemmer :) er bare fint at de kan leke med det de liker da:) kansje vi får en kokk i huset:)

I år skal vi kjøpe et sånt lite bord med to stoler i mammut-serien fra ikea.

Vet også at hun får sacco-sekk av mormor og morfar. Det tror jeg blir stas..

Lekekjøkken tenker jeg hun skal få i bursdagsgave i stede..

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...