*1D* Skrevet 1. november 2006 #51 Skrevet 1. november 2006 Svamp: jeg fikk mailen din, så hu rare som vil bli godkjent av deg på msn, er meg;)
selfangerkjerringa Skrevet 1. november 2006 Forfatter #52 Skrevet 1. november 2006 1D: årsaken til at det anbefales at foreldrene i to-språklige familier snakker hvert sitt språk til barnet fra starten av, er at små barn assosierer språk med ansikter. Enkelt og greit Lærte jeg av språkkurs-lærerinna mi i Tyskland. Vims: kaping-mannen stiller seg uforstående til at nye fany St.Olavs ikke greier legge inn linjer som tillater folk å se på tv og surfe nett samtidig. Og så ønsker vi lykke til Sponge: heldige du som fremdeles kan strikke... lillemor skulle desperat hatt mer enn ETT par raggsokker... men her i gården har mamma forbud mot sånt, så vi får vel håpe vi finner et duganes par på julebasaren istedet Anbefaler forøvrig badet uansett. Det er utrolig så god det gjør med litt egenpleie! Hanne: jeg begynner virkelig å trenge den feriehelga snart.. jeg holder på å bli rape gal her hjemme. Husarbeidsfordelingsprosent for øyeblikket: 5/95%. Gjett hvilken retning. Til resten: gleder meg til House ikveld, det er en dritkul serie!
Hanne og jentungen Skrevet 1. november 2006 #53 Skrevet 1. november 2006 Jeg gleder meg også til house:))
*1D* Skrevet 1. november 2006 #54 Skrevet 1. november 2006 Gleder meg også til House! Jeg har en del ullsokker liggende..mormor har strikket 19 par i forskjellige str til meg.... Hvor lang er foten til snuppa di? Jeg kan sende deg et par i julegave, jeg har ikke betalt noe for de alikevel;) Jeg skal til mamma`n min neste helg jeg.... det er vist den store *reisebort* helga det;) Er vel samme helg som Svampen dukker opp i Trd, Ka-ping drar til Stv og 1D stikker til Osl;)
selfangerkjerringa Skrevet 1. november 2006 Forfatter #55 Skrevet 1. november 2006 1D: jatakk!!! tusen takk skal måle beina hennes imorra og sende mål! hihi nå ble jeg skikkelig gla!
Zummi Skrevet 1. november 2006 #56 Skrevet 1. november 2006 Angående pasientterminalene så er det mest fordi de er designet slik at selv gamle mor på 80 kan ha litt nytte av den, se mest på den som en tv med mulighet for å surfe enn en pc med tv liksom... Men det er jo ikke noe i veien for å ta med en bærbar pc og få dem i resepsjonen her nede til å skrive ut en sånn kode som gir tilgang til det trådløse gjestenettet. (Som jeg er på akkurat nå). Da kan man plutselig gjøre begge deler samtidig
vims-74 Skrevet 1. november 2006 #57 Skrevet 1. november 2006 Og da kan både far og mor bimme samtidig! Jeg har som dere skjønner besøk av min kjære mann Er det nå vi skal vurdere å låse oss inn på badet for å prøve et av triksene for å sette i gang? haha, ville tatt seg ut.....
*1D* Skrevet 1. november 2006 #58 Skrevet 1. november 2006 hehe... sett igjen data`n på rommet ihvertfall vims og mann;)
*1D* Skrevet 1. november 2006 #60 Skrevet 1. november 2006 Da tror jeg faktisk at jeg må ta natta jeg altså.......... Ikke bestemt meg for hvordan det blir med dattera og lege osv enda heller......... Kan hun vente en dag til siden hun allerede har vært syk i 3 uker...? Ikke vet jeg. God natt til alle jentene har inne;)
vims-74 Skrevet 1. november 2006 #61 Skrevet 1. november 2006 Natter jeg og, ingen tegn til frk.bompi ennå Sov godt jenter, så hørs vi nok i morra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå