Gå til innhold

Jeg har termin denne måneden!!

Anbefalte innlegg

- riktignok helt i slutten da - 28 - , men likevel! 27 dager til termin! - hadde det ikke vært for alt dette seteleie/ks styret så hadde jeg gledd meg mye mer.. Men det er så frustrerende å gå å ikke vite ting.. uff.. tror jeg er litt kontrollfrik...

Men uansett hvordan ting går, så nærmer dette svangerskapet seg slutten! Tenk at det snart skal bo en liten baby her i huset!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6914654-jeg-har-termin-denne-m%C3%A5neden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så masse!

herlighet så fort tia går da?

jeg har ikke termin før 30 des, over en mnd etter deg :) så jeg har gode 59 dager igjen å vente :)

trist du ikke fikk noe svar da? kan ikke skjønne hvorfor de skal bruke så innmari lang tid? hva bestemte du deg forresten for ang snuing? er veldig i stuss på det å snu jeg..... min ligger jo i tverrleie, så jeg lever enda i håpet! har prøvd skurekonestillinga mer eller mindre ufrivillig flere ganger i helga, uten hell :)

*ler*

nei, jeg krysser fingrene for deg, dette ordner seg!!!

stor klem

Jo, var hos fastlegen i går, uten at jeg ble så mye klokere... Han hadde ingenting med dette å gjøre, påstod han.. Hva skal jeg da med en lege???

- om det blir setefødsel eller ks er helt opp til sykehuset å avgjøre.. - og denne avgjørelsen blir ikke tatt før etter 37. fullgåtte uke. - så jeg skal på ny ul neste uke, da er jeg i uke 38..

Annonse

*ler* ja jeg satser på det :)

men nok om det!

hva skal du bruke dagen ti a? jeg sitter å syker meg til å gå ut :) skal på trygdekontoret, og skjebnen har gitt den første frosten og snøen tillatelse til å dukke opp akurat i dag! *ler*

Det e ikke længe tel nei... det e det æ si... før æ kan skryt av at æ e høygravid... så e det vel fleire hær inne som bynn å skryt av at nu e babyen kommen.. ;D

Du får prøv å gjør som mæ... ta nån "elegante" ballett steg ute på glatta... kjentes ut som babyen datt ned... va litt ekkelt... men den har nu holdt sæ langt nede sia det... så min teori e at den gikk på tryne ned i bækkenet ;D Bi spennanesn å hør ka lægen si i neste uke om haue har fæsta sæ :D

Lykke tel med det "syke"huset da :D

Klem

Sitter liksom og jobber med en oppgave som skal leveres 18.11 - en foroppgave til masteren min som omhandler kildearbeidet mitt..

Akkurat nå vurderer jeg om jeg skal gå å legge meg, eller om jeg skal gå ut og male det nye gjerdet på terrassen. Full sol her! - stiv kuling da, men SOL!!

må si tiden går fort ja... lykke til med babyen som snart kommer! må nok vente en stund til selv.

Kan ikke tenke meg at det er bra å gå å lure sånn nei.

Hverken jordmor eller legen har klart å finne hodet til babyen min.. så begynner å lure om han er hodeløs eller noe..

Men legen sa at babyen er muligens for liten enda til at en kan kjenne det så godt. men ryggen er der i det minste, og hjertet er fint det og..;)

Annonse

Weeeee- herlighet som tida flyr :o) tenk, sanrt er bebisen din ute...... så gøy!!!!

Er du lei nå, eller er det helt greit ennå...? jeg begynner nemlig å bli litt lei jeg nå, gleder meg til å "få tilbake" kroppen min, hvis du skjønner.... var ute en tur i stad, og er lei av å vagge og få vondt bare jeg går en liten tur.......

Men du, jeg tror forresten at du får ks jeg!!!!! vet ikke hvorfor, men jeg bare tror det :-) hvis ikke den lille karen inni der plutselig legger litt godvilje til og snur seg da;)

Uansett, kos deg den siste mnd som gravid, som best du kan!!!! Nå må du bare nyyyyyyyyte...........

Jeg er foreløpig ikke lei av å være gravid... og jeg er ikke LITT klar for å føde så lenge han ligger feil vei!!

Ks blir kjempevondt i ettertid, men jeg håper på det likevel... og håper magefølelsen din har rett... :-))

Klem, klem!

Ja nå bare flyr tida avsted! Er ikke lenge til desember og resten av oss heller : )

Synes virkelig det er rart at ens egen lege ikke kan pushe på de på sykehuset littegrann! Er ikke noe bra for minstemann at du går og engster deg og er urolig heller.

Skal de ikke prøve å snu barnet? Jeg har og seteleie og venter stort barn. Er i uke 34. Jeg er blitt henvist til vurdering i uke 37, men at de først ville prøve å snu barnet. Før evt keisersnitt blit vurdert. Men legen sa at det enda for min del har god tid på å snu seg. De sa barnet måtte være over 4200 for å få innvilget keisersnitt. Dette på Haukeland.......Har du snakket med en akupunktør? De har gode erfaringer med å sette nåler sånn at barnet snur seg..... Det kommer jeg til å gjøre om ikke noe skjer snart.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...