Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Noen som har tips om gode votter til gutt på snart 2 år? Jeg finner ingen jeg er fornøyd med. Jeg finner bare for store og klumpete votter, han skal jo klare å bruke hendene sine også. Er også redd for at mange votter blir for kalde. Noen som har noen tips?
pilutt1 Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Hei! Et godt tips er hjemmestrikka gode votter. Jeg er så heldig å ha en mamma som er veldig flink til dette,og hun strikker med glede votter til min 2-åring. Bruker ull-garn,og er det en dag det er litt mildt og vått tar jeg bare en overtrekks-vott utenpå. Jenta mi liker hjemmestrikka best og det er det som fungerer best her ihvertfall. Så hvis du er flink til å strikke eller kjenner noen som er det,gjør det. Min mor strikker de ganske lange slik at de går godt oppover armen og ikke sklir av så lett. Jeg har også prøvd å finne noen gode votter,men syns det er vanskelig. Men jeg vet Europris har gummivotter både med og uten for. Har slike her,og de er en god reserve.De går også godt oppover på armen!! Lykke til med votte-letinga!!
Jente&gutt! Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 De Troll vottene virker ihvertfall bra hittil i år! Virker ganske tynne og 100% vanntette! Han har ikke blitt kald enda heller ihvertfall.
mammaen til Thomas Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Troll har gode votter, eller hestra, de er heller ikke tykke og klumpete. Ellers liker jeg nøstebarn sine votter, men de er ikke vanntette da, men i ull og mye og gode med et vindtrekk utenpå. Synes også det er vanskelig med votter, ikke lett for de små hendene og få godt gripetak......
May36 Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Jeg har to par Troll votter, nettopp fordi han skal være varm og tørr. Ett par hjemme og ett i barnehagen.
kreps-76 Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Min er faring er at trollvottene overhodet ikke er vantette, tvertimot..Men de gir barnet godt gripetak, er enkle å få på og gutten min brukte dem i fjor da han var ettåring. Nå som er mer aktiv og gjerne oppsøker vann om mulig, så bruker han ullvott innerst og regnvotter utenpå (slike som er uten for, f.eks fra h&m). Nå har jeg ikke fått prøvd det ut i veldig kulde ennå,men hittil har han vært varm på hendene.Tenkte å strikke votter og tove, det er tykke og gode ullvotter som burde bli gode til vinteren.
mammae:-) Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Kjempe fornøyde med troll vottene, god gripeevne for barna, er varme og tåler mye vann!!!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 min gutt fikk votter av svigermor som er vanntette og varme. kjøpt på lindex tror jeg. de er veldig gode. i fjor hadde vi reima votter. de fikke jeg ikke på. så aldri brukt de
kehs Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Fant noen kjempegode på Exit faktisk, passe tjukke og vannavstøtende..Ellers er regnvotter med for kjempebra...
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Vi har Hestra vottene. De er iallefall kjempe varme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå