Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Noen som har tips om gode votter til gutt på snart 2 år? Jeg finner ingen jeg er fornøyd med. Jeg finner bare for store og klumpete votter, han skal jo klare å bruke hendene sine også. Er også redd for at mange votter blir for kalde. Noen som har noen tips?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Regnvottene til Polarn O Pyret..........
ennaH Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Jeg har prøvd flere. Reimatec, som blir så vanskelige å få på fordi de er for lange. Leketøy stormberg, som jeg også sliter med å få på. Men i går kjøpte jeg Helly Hansen polvotter. De var varme og enkle å få på. Jippi! Billige var de, også. 150 kroner hos Obs.
Mamma'n til Mia Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Hallo! Reima tec her noen som heter Mini. Disse er mindre og bedre for små barn. Mia er 15 mnd og hun har str 0. Det er den minste. De finnes i flere str. Hvis du bor i Oslo, så kjøpte jeg de på Bentebarna på Vinderen senter. Tror de koster mellom 100 og 200 kroner. Vi er godt fornøyd med de. Viktig å ikke kjøpe for store.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå