Gå til innhold

Hold vinterdressen vedlike (",)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å skrive dette tipset inn på en annen debatt-side hvor det hører hjemme "tips om alt", men der er det veldig lite aktivitet, så jeg skriver det her istedet.....

Etter å ha vasket vinterdressen, er det veldig lurt å spraye den med impregnerings-spray (same som man bruker på sko), det forsterker den kjempegodt. Etter at dressen er tørket fra vasken selvfølgeli!

Ha en fin og "slitesterk" vinter folkens.....(",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmm cool! Det var faktisk akkurat det jeg lurte på! Gutten min tasset avsted i splitter ny dress i går! Å kom hjem å så ut som et uvær! Dressene må vaskes flere ganger i uka! Å da er det greit md litt tips :o)

Skrevet

Hei

Bare et lite OBS her....

Vinterdresser av typen Reima f.eks skal vaskes SJELDEN for å beholde sine gode egenskaper. Du skal kun bruke MILO og IKKE skyllemiddel - vaskes på vrangen og hengetørk.

Min lille gutt hadde ny dress ifjor, den var ny og fin i 1 dag - den så ikke ut etter 1 uke. Jeg tørket bare godt av den når den er tørr og den er nesten like fin igjen. Tror ikke jeg vasket dressen mer enn 5 ganger i hele fjor vinter. Barnehagebarn er skitne ute, jeg vil heller beholde dressens fantastiske egenskaper :)

PS: Ikke alle selgere opplyser om disse tingene når du kjøper dress, så jeg tenkte bare å dele min viten med dere:)

Skrevet

veldig mange sportsbutikker og forhandlere selger impregneringsveske eller reimprigneringsveske, som du kan bruke i vaskemaskinen.

Litt forskjellig fra merke til merke om man skal ha det i et vaske program som skyllemiddel eller ta et vaskeprog. etter at tøyet er vasket.

Snakk med de som jobber i butikken.

De fleste dress leverandører sier at man burde reimprignere annenhver vask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...