Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Jeg hadde tenkt å skrive dette tipset inn på en annen debatt-side hvor det hører hjemme "tips om alt", men der er det veldig lite aktivitet, så jeg skriver det her istedet..... Etter å ha vasket vinterdressen, er det veldig lurt å spraye den med impregnerings-spray (same som man bruker på sko), det forsterker den kjempegodt. Etter at dressen er tørket fra vasken selvfølgeli! Ha en fin og "slitesterk" vinter folkens.....(",)
*Vetlis* Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Hmmmm cool! Det var faktisk akkurat det jeg lurte på! Gutten min tasset avsted i splitter ny dress i går! Å kom hjem å så ut som et uvær! Dressene må vaskes flere ganger i uka! Å da er det greit md litt tips )
Phobia Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Hei Bare et lite OBS her.... Vinterdresser av typen Reima f.eks skal vaskes SJELDEN for å beholde sine gode egenskaper. Du skal kun bruke MILO og IKKE skyllemiddel - vaskes på vrangen og hengetørk. Min lille gutt hadde ny dress ifjor, den var ny og fin i 1 dag - den så ikke ut etter 1 uke. Jeg tørket bare godt av den når den er tørr og den er nesten like fin igjen. Tror ikke jeg vasket dressen mer enn 5 ganger i hele fjor vinter. Barnehagebarn er skitne ute, jeg vil heller beholde dressens fantastiske egenskaper PS: Ikke alle selgere opplyser om disse tingene når du kjøper dress, så jeg tenkte bare å dele min viten med dere:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 veldig mange sportsbutikker og forhandlere selger impregneringsveske eller reimprigneringsveske, som du kan bruke i vaskemaskinen. Litt forskjellig fra merke til merke om man skal ha det i et vaske program som skyllemiddel eller ta et vaskeprog. etter at tøyet er vasket. Snakk med de som jobber i butikken. De fleste dress leverandører sier at man burde reimprignere annenhver vask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå