Gå til innhold

November: November damer!!!


mamma tiL 1stor+2små

Anbefalte innlegg

Nå er måneden vår kommet.Regner med at mange er spente nå og at det virkelig begynner å krible,det gjør det hos meg i alle fall.Jeg har ikke termin før 22 november,men en vet jo aldri når noe kan skje.

 

Hva med dere andre,tanker og føleser om at vi endelig er kommet i vår måned og når i måneden har dere termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja, endelig er november her.

Jeg er kjempetung, og bruker krykker endel nå. Det presser sånn på ned i bekkenet.

 

Jeg gleder meg til å¨holde babyen nå!

 

Min termin er 24. Men jeg har født tildigere før, aldri gått over. Så vi får vel se. Skal bli godt å finne seg sjæl....hehe, altså få tilbake kroppen, kunne bevege med bedre osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg utooolig mye til å bli kjent med lille nurket mitt!;) Magen henger snart ned på knærne føler jeg..har sunket så mye i dt siste...;P Så nå må han gjerne ta seg en tur å hilse på mamman sin!;) gleder meg ikke til fødselen...men til den er over..og ikke minst kunne begynne å jobbe med å få tilbake kroppen min...;) DET blir godt!! Har termin 17. nov..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at det har blitt november, ja :) Synes sv.skapet har gått fort, og jeg har fortsatt en del ting og ordne. 16 dager til termin i dag, og rampebabyen min har tydeligvis bestemt seg for at det var litt tidlig å feste hodet likevel, så nå var det ikke festet lengre... Det var festet i ca. 3 uker. Ja ja, får satse på at han holder hodet ned ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja jeg vet hva du mener, da jeg våkna i dag gikk jeg ned å bladde om på kalenderen å SÅ at nå var november her, hehehe... det var en merkelig følelse gitt, å vite at om kun kort tid kommer prinsen!!!

Jeg er spennt, å veldig lei nå da jeg ikke husker sist jeg sov uavbutt mer enn en time i slengen... huff :)) Men det er jo verdt det :)

 

Ønsker dere ALLE novemberdamer lykke til, sender litt føde SNØ ikke støv,her fra nord-norge :) hehe

 

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk at nå nærmer det seg veldig.... Har termin 30.november, gjekk 4 dager over tida sist gong..

Skal på journalinnskrivning i morgen, på Stavanger! Kor gjer eg det?? Antar at dei har et eget kontor til det.... Kanskje du sylvi styg veit det, siden du antagelig har vært å gjort det.

 

Går igrunnen i permisjon 8.11, men har litt avspasering igjen og feriedag igjen, så min SISTE dag på jobb var i GÅR!!! For ein herlig følelse, å ikkje måtte å gå på jobb!!:-) Så nå håper eg at eg får tid å ro til å gjer klart alt... Sist gong,var alt klart til eg gjekk ut i permisjon, men har ikkje hatt tid og overskudd til det denne gong..... Eg har blant anna ein album til eldste mann, så SKAL vær ferdig før neste mann kjem.... Må bare finne lysten..

 

LYKKE TIL jenter! Det går nok bra!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du skal skrives inn på vanlig fødeavdeling går du bare opp på fødeavdleing og henvender deg i luken der,skal du på fødelofte,da henvender du deg på vaktrommet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm,hvorfor ikke klar til å reise hjem etter et døgn,du er da ikke syk om du har født.Før du på vanlig avdeling får du to døgn på hotellet og da MÅ du sjekke ut før klokken 12,men du må selvsagt gjøre det du føler er riktig for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gledet meg masse til denne mnd, og jeg gleder meg masse til at babyen kommer... Blir gal av å vente... jeg har termin den 13 nov, men jeg håper på litt før da....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå skal det bli godt å få den lille ut.Har termin på lørdag 4. så nå er det ikke lenge til. Skal til legen i morgen visst det ikke har satt i gang før. De prater om å strippe meg ? gjør dette vondt noen som har vert med på det før?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aner ikke,vet bare at det er mange som blir strippet veldig tidlig og det er ikke heldig,men du er jo ved termin og da har jeg hørt at det er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin den 9, så det er ikke lenge til! Er førstemann, så jeg er litt spent på om jeg går over tiden eller ikke. Er ellers i god form, men har masse vann i kroppen... ikke særlig behagelig. Har ikke så mange sko som passer! Sliter litt med bekkenplager nå på slutten, men har hatt en veldig bra svangerskap!

 

Bor også i Stavanger, og satser på normalt forløp slik at jeg kan bo på pasienthotellet. Har vært der og sett, og det virker veldig bra.

 

Skal bli fantastisk å få møte den lille! Tror han også vil ut snart, for nå tror jeg det er bra trangt der inne :-) Det blir en flott jul i hvertfall!

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...