Gå til innhold

November damer!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er måneden vår kommet.Regner med at mange er spente nå og at det virkelig begynner å krible,det gjør det hos meg i alle fall.Jeg har ikke termin før 22 november,men en vet jo aldri når noe kan skje.

Hva med dere andre,tanker og føleser om at vi endelig er kommet i vår måned og når i måneden har dere termin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har termin 22. jeg også! synes det går fort nå! Gleder meg utroli masse og er kjempespent på fødselen og å få møte den lille karen som bor inni meg! Rart at vi endelig er i vår mnd... tenk at før mnd er over har jeg en baby! håper november går like fort sm oktober! :)

Skrevet

Ja, tenk at det er november nå. Det jeg vet sikkert er at om 18 dager har jeg min baby her, har termin på søndag, så nå nærmer det seg. Jordmor tror ikke jeg går 14 dager over, så den kommer kanskje snart, men forbereder meg likevel på noen dager over termin. Sist fødte jeg en uke over termin.

Det er veldig spennende dette her, har hatt mensmurringer og vonde kynnere på og av i to uker. Iflg jordmor gjør dette at fødselen skal gå fortere denne gangen enn sist.

Gleder og gruer meg til fødselen.

Skrevet

Har termin 26 nov. Veldig rart å tenke på at de snart er her. Jeg går og kjenner etter tegn hele tiden....men kjenner ikke noe spes. Venter tvillinger, så jeg slipper nok å gå over termin. Vil at de skal komme til helgen jeg. Da er jeg 37 fullgåtte uker og de regnes ikke lenger som premature. Passer fint. Magen klør litt om dagen og huden er helt blank av å strekke seg. Blodårene synes også veldig godt.

Har lissom litt på følelesen av at de aldri kommer jeg...at de skal bli i magen til evig tid. Klarer ikke helt å se for meg at de faktisk skal ut på en eller annen måte. Gleder meg i allefall til det er i gang. Gruer meg egentlig ikke så veldig mye til smertene ved fødselen. Er mest redd for mulige komplikasjoner..

Den lille tulla har vi ikke funnet navn på enda stakkar....også jeg som så gjærne vil at de skal ha et navn når de kommer. Trodde jentenavnet skulle bli det enkleste jeg....men her er det guttenavnet som har vært det enkleste.

Skrevet

Har termin 18. Er begynt å vente siden hodet har vært festet lenge og jeg har fødd mange uker for tidlig før.Har heldigvis ingen spesielle plager utenom kynnerene mine så jeg skal klare meg noen uker til. Hørte rykter om at det snart er fullmåne, 7 nov, kanskje det er da det skjer jenter? Kaos på føden..he, he...

Gleder meg fantastisk mye til å se jenta mi. Jeg tenker mye på fødselen, håper det blir uten komplikasjoner. Jeg skal prøve uten smertestillende, men lystgass må jeg prøve. Jeg gråt så utrolig mye da jeg prøvde den sist, følte ikke at det virket heller. Men skal nå prøve likevel.

Det blir noen spennende uker, og det kjennes bra å være på bim og høre hvordan andre har det.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Jeg har termin 6.nov.

Var hos jordmor og ble sjekket i går. Livmorhalsen er forkortet og åpen, og jeg har 1 cm åpning. Etter undersøkelsen i går gikk jeg rundt med skikkelige ryggsmerter og kynnere, klarte ikke ligge eller sitte, bare gå rundt. dette holdt på ganske lenge, så var litt spent på om noe var i gang, men i 22 tiden gav det seg plutselig helt, gjett om jeg var skuffet.

Har ikke kjent noe i natt, bortsett fra at jenta mi i magen har holdt meg våken for hun har vært så aktiv.

Nå føler jeg det som om hun aldri kommer til å komme.

Spøker om at hun ikke kommer før på julaften, da kommer hun med julenissen i godtestrømpen min.

Vi får se, sambo mener hun kommer til helgen, er jo fullmåne søndag 6.nov.

Lykke til til dere alle

Skrevet

Jeg har termin 7.nov, 6 dager igjen, roter litt med tallene gitt..hehehe

Skrevet

uff så det kribler og klør i hele kroppen etter å få holde den lille prinsen min.

Skrevet

Endelig vår mnd ja;););) trodde aldri den skulle komme,men egentlig har det gått ganske fort,ihvertfall fortere enn det gjorde med førstemann..

Jeg har termin 10 nov og gleder meg sinnsynt til og se den lille gutten inni magen min:)men j gruer meg litt til fødsel og er redd for at alt ikke skal være i orden/gå bra!!men sånn er det jo og være mamma,alltid bekymringer;) HÅper alt går greit for oss alle,og at vi slipper og gå noe særlig overtid...satser litt på den helgen her j assa,farmoren min blir 90 år på lørdag,så det hadde passet perfekt;)

LYkke til alle sammen

Skrevet

Hei!

Jeg har bare to dager igjen til min termin, den 3. Har begynt å belage meg på litt overtid jeg...:) Tror ikke jeg når å få til fredag. Kjenner litt murringer, og kynnere, og det man kan kalle maserier. Men det gir seg bestandig etter en liten stund.

Ellers er jeg i fin form!! Litt problemer med pusten de siste dagene, og har 3 i ødem, og det er vondt om natta... Men har egentlig ingenting å klage på:) Gleder meg noe utrolig nå til lillegutt kommer, vi begge her er så spente på dette lille, nye mennesket!! Det kommer til å bli så rart og utrolig på samme tid.

Gruer meg ingen ting til fødselen. For en mnd siden fikk jeg litt wæææ følelese når jeg tenkte på den, men nå er jeg kommet dit at det ikke er noe skummelt lengre, og begynner den nå, så skal jeg juble:)

Lykke til alle november damer..:)

Som en her inne sa til meg, vi er midt i livets mirakel, nyt det:)

Skrevet

Heisann... ja endelig har november komet.... skal bli godt å endelig få hilse på henne som har bodd i magen min så lenge.. har termin 3 november, går med 2 cm åpning og moden ellers, så det kan vel skje når som helst.. men for å ikke vente for mye går jeg ut i fra overtids terminen min som er 17 november... fikk beskjed at dersom jeg går helt til denne datoen blir jeg uansett satt i gang på grunn av en del plager... men disse plagene bryr meg egentlig ikke lengre.. bare gleder meg til å få se babyen min og få lov til å holde henne for første gang:) Lykke til alle november mammaer:)

Skrevet

I likhet med sylvi stvg har også jeg termin 22.11. Skal også føde i Stavanger. Men denne gang blir det ks den 15.11. Så om 14 dager regner jeg med å ligge på overvåkingen på dette tidspunktet med min nyfødte lille jente i armkroken.

Skrevet

Har termin 30. november, men legen har antydet at jeg nok kan forberede meg på å gå noe lenger (gikk 9 dager over forrige gang). Ja-ja. babyen er velkommen enten den kommer i november eller desember, men må jeg gå helt til oppunder jul, tror jeg jeg avlyser julefeiringen i år :o)

Jeg regner jo også november som min måned, og er glad vi endelig har kommet hit. Skal bli fint å få hilse på nurket. Men ennå håper jeg det tar litt tid før huleboeren har tenkt seg ut. Jeg har fortsatt mye på programmet før jeg er klar til å ta imot en ny verdensborger. Samtidig går jeg rundt og venter og venter, selv i søvne er jeg på vakt overfor signaler om at noe er i gang. Gløtter ned i trusa eller på papiret hver gang jeg er på do, i tilfelle der skulle være noe rødt... Jeg antar jeg ikke er den eneste som begynner å føle seg fødeklar...

Lykke til til alle dere som kommer til å føde den nærmeste tiden. Selv belager jeg meg på litt mer venting, så får jeg heller ta det som en positiv overraskelse hvis noe skulle skje før termin...

Skrevet

jeg har termin 18 november å fy hvor jeg gleder meg...

begynner å krible i hele kroppen min nå av forventning og spenning...

formen er helt super...kan ikke skjønne at jeg er så heldig...rart å tenke på at jeg er fødeklar...og enda har så mye energi hehe

har egentlig på følelsen av at jeg kommer til å føde 14.november...vet ikke hvorfor

skal til legen på fredag så da kanskje han kan fortelle meg om jeg må gå mye over...men jeg tror ikke det

lykke til alle sammen..dette blir spennende:)

Skrevet

Har termin 4.november om 3dager. Lurer på når han kommer, men regner med å gå over tiden jeg da.

Har hatt masse menssm og kynnere som har kommet regelmessig for så å bli borte igjen så han ligger bare å lurer:-)

Gleder meg og er så spent på hvordan jeg vil reagere når det endelig skjer. Passer på at huset er ryddet hver kveld slik at det er klart når vi skal reise.

Uansett om 14 dager er jeg mamma. Tenk det!

Skrevet

Terminen min er 20.november, så nå begynner det nærme seg kjempefort!! Forrige gang jeg var gravid (for 2 år siden) syns jeg tiden gikk saaaakte.. men siste ukene denne gangen har virkelig flydd!! Nesten mer nervøs denne gangen ettersom jeg går hjemme om dagene og har dattera vår på 1 år og 10mndr her hos meg... Redd for at noe skal skje mens vi er hjemme alene på dagtid, sånn at det blir stress å få tak i mommor som ska passe og pappan som er på jobb og alt det der! heldigvis har vi kort vei til sykehuset :P tar vel 2 min med bil :P

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Ja endelig november! Har menstermin 15, men ble flyttet til 17. Er tredjegangs nå, så regner med jeg kommer litt før.

Skal bli utrolig deilig å bli ferdig!!

Håper det går bra med alle sammen ;o)

Skrevet

Gleder meg til å bli ferdig,fordi jeg da kan holde det lille gullet i armene,men er kjekt å være gravid også da.

Skrevet

Heisann.

Ja endelig har våres mnd. kommet!

Jeg har en uke igjen (8.nov), og håper virkelig ikke at jeg går over. Er klar som et egg!

Jeg gleder meg veldig til å få det hele overstått, men jeg gruer meg til alt det vonde da.

Har egentlig ikke gått helt opp for meg ennå, at jeg skal gjennom en fødsel. Er lissom litt uvirkelig...

Håper bare den går greit, og at det ikke blir noen komplikasjoner uvder veis.

Ellers får jeg bare ta det som det kommer. Jeg veit jo ikke hva jeg går til, kanskje like greit he he.

Skal til jm igjen i morra og få en ny runde meg modningsakupungtur, og håper det kan hjelpe på.

Var der forrige uke også, og dagen etterpå hadde jeg kynnere stort sett hele dagen...

Får bare krysse fingrene :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...