Gå til innhold

Er det noen av dere gravide som spottet ved mens-tider fordi om dere var gravide?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja, spørsmålet har uten tvil vært oppe før men jeg finner det ikke noe sted... Jeg har spottet siden søndag kveld. Men i går formiddag (omtrent) stoppet det opp. Nå kommer det bare blankt slim (beklager detaljene...) Og siden jeg hører til på bli gravid siden så øyner jo jeg et lite håp da vet dere... Fant også dette på uke til uke siden her inne: Noen kan ha en mens lignende blødning der du skulle ha hatt mensen.

Noen med erfaringer?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

Jeg har hatt en nesten mensliknende blødning nå de siste dagene, først med brun spotting, siden med friskt blod, bare i mindre mengder enn vanlig mensen.

Dette kom ca to uker etter at jeg testet positivt/skulle hatt mensen.

 

Ble jo redd selvsagt, og dro til legevakta, der fikk jeg beskjed om at dette var helt normalt, og at mange kvinner ofte ikke oppdaget at de var gravide før kanskje to mnd uti svangerskapet, nettopp pga slike blødninger.

 

Jeg antar, at siden du hører til inne på Bli Gravid, så har du en test liggende, er du over IKM skader det jo ikke å prøve!

 

Men husk at også mensen kan fortone seg forskjellig hver gang da, og særlig når en er så obs på kroppen sin som når en prøver å bli gravid!

 

Lykke til:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat testet positivt og tenkte som deg. Hadde ikm søndag som var, men spottet fra tirsdagen før og frem til lørdagen, og så ble det borte!:) Og nå har jeg spire!:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også spottet rundt ikm, men bare i tre dager eller noe så tok det slutt, og nå er jeg snart tre herlige mnd på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...