Gå til innhold

Kan jeg stole på EL-testen da tro?

Anbefalte innlegg

Hmmm... Begynte å teste med EL-tester på søndag (dag 13 i syklusen min) med tester i fra hurtigtest.. Fikk søndag og mandag bare en svak strek så den er jo da negativ men i går så var teststreken like sterk, om ikke sterkere, som kontroll streken!! Da er vel den å ansees som en positiv el-test da vel?

Vi hoppet da selvfølgeli til køys i går ;) he, he...

Men jeg klarer liksom ikke helt å tro det for min forrige syklus var på 38 dager... ganger før det 35 dager... har veldig ustabile sykluser.

Men utifra denne testen så har jeg vel da IKM om ca 2 uker og det er jo faktisk en såkalt "normal" syklus lengde på 28 dager det!

Jeg kommer nok til å teste til samme tid i dag for å se hva som vises da..

Hva tror dere da jenter?

Fortsetter under...

Hei! Jeg har også brukt el. tester fra babymirakel og fått svak strek tre ganger.. Det stod på pakka at om jeg hadde 30 dagers syklus som jeg hadde forrige gang, skulle jeg starte å teste dag 10. Nå er det dag 14 så jeg håper den er positiv i dag.. Virker litt bortkasta å bruke så mange tester synes jeg.. men man vet kanskje ikke helt når el kommer.. Som jeg har forstått det har du da el. om 12-36 timer etter den positive testen, så her er det bare å kjøre på jente! :0) Kanskje vi får IKM rundt damme dato? Hvertfall samme uke blir det nok. :0) Artig!

Håper du får positiv el-test i dag, hadde vært moro å vente sammen med noen :) Da blir det isåfall IKM i uke 46 på oss da! Du får sikkert pos el-test denne uke så den blir vel uke 46 uansett på deg ;)

Jeg får vel bare tro på at jeg har EL nå og se hva som skjer :o)

Spennende det her!!!

Tok akkurat el. testen (har fri i dag :0)) og nå skjønner jeg ingenting.. Den er svakere i dag enn i går..!? Har jeg hatt el, i går da kanskje? Hmm.. så forbaska vanskelig det var å tyde disse tingene her, da.. !Tror jommen jeg skal kjøpe digitale neste gang. Så kjedelig når man ikke vet sikkert.. Vi hadde sex i går, men ikke på mandag. Så hadde vi sex i helgen.. Kan vi ha truffet, da? Men hvorfor ialledager skulle jeg få el. på dag 12 eller 13..?? hmm... frustert.. hehe.

Annonse

Hvis du har hatt el så er det ingen grunn til bekymring høres det ut som, du har nok truffet da vet du ;o)

Jeg er helt fersk på disse el-testene så jeg skjønner ikke så mye mer enn deg..

Nå får du bare vente i spenning da, kan jo hende du ikm tidligere enn du hadde regnet med :o)

Håper det alt har skjedd et mirakel i magen din da ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...