Gå til innhold

Hvor i Sverige selger de Emmaljunga City Cross?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå falt helt for den ja... og jeg som trodde jeg skulle ha Simo kombi! Neitakk ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt de har den i en ny butikk i strømstad. Skulle vist være lett synlig langs veien. Vet desverre ikke mer eksakt da jeg bare fikk kort info på happyland. Lykke til.

Skrevet

går ann og bestille på nettet fra en dansk side også.. men det vet du kanskje;D hehe..

Skrevet

ja babyshoppen i strømstad selger emmaljunga. butikken heter kattis babyshop. ligger langs veien med engang du kommer inn til strømstad, venstre side...

Skrevet

Om du velger å dra til Eda så ligger det en emmaljunga butikk i arvika. Ca 30 min fra Eda. De har super service assa!!!!!!

Skrevet

babyproffsen har butikk flere steder i sverige tror jeg. Vi som bor i Trøndelig drar til østersund for å handle. Men du kan finne alle forhandlerne hvis du går inn på WWW.Emmaljunga.no og velger forhendler. der kan du velge land og område får å få opp forhandlerne. Har ringt å sjekket litt på priser på city cross(sportsvogna) men fant ut at vi kun sparte ca 800-1000 kroner på å kjøpe den i sverige.

Skrevet

nei, det visste jeg ikke! billigere i danmark enn i sverige, eller like billig? hva er adressa?

Skrevet

oki :o) men vi tenkte å kjøpe sportsdelen, bagen, baby-setet til city crossen, og evt andre ting som stellebord f eks når vi først var der. og da er d vel litt å spare på det? vi kan jo handle kjøtt i samme sleng lixom... hahaha :o)

Skrevet
:D Sparer helt sikkert endel når dere skal handle så mye utstyr ja. Lønner seg å ringe på forhånd hvis det er en spesiell farge på vogna du vil ha. Ikke alle som er på lager. De er som regel veldig greie og setter av vogna til du kommer:)
Skrevet

Tusen takk for svar! :o) Da tar vi nok turen dit når tiden er inne for baby-shopping. Eneste vi har kjøpt er seng, så det blir gøy å "ta litt av" på en og samme dag, hehe! Får ta en tlf i forkant ja. Ha en fortsatt fin kveld!

Skrevet

Vil bare si at jeg tror jeg skal ha den vogna jeg også - den ser såååå fin ut!

FødtmedenPilleiPanna - oppdater når du har vært på handletur da - vurderer å gå bananas på babyshopping i Sverige jeg også :)

Skrevet

Kan være det tar litt tid før vi tar turen! Men jeg skal huske på deg, legger ut en link i navnet ditt selv om d måtte bli lenge til :o) Og forresten: vogna er MYE finere i virkeligheten oxo. Har falt pladask, hehe. Snakkes :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...