Gå til innhold

Novemberjenter - nå er det VÅR mnd!! :)

Anbefalte innlegg

Gjest leelu23 HØYGRAVID
Skrevet

Skummelt, men egentlig ganske deilig!!

Har ikke termin før 25 november.. men både leger og jordmødre sier jeg ikke er langt unna fødsel.. så har jo ett lite håp om at jeg får litt før..

men fagfolk har da tatt feil før! :)

Formen er grei bortsett fra ett grusomt bekken og en tiss som snart sprenger og ett SFmål som en som skulle vært i uke 43... SÅ jeg kan si meg rimelig drittlei..

Har gått opp 24 kg og er full av vann!! Det skal bli deilig å få kroppen sin tilbake og ikke minst hilse på han lille i magen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JABADABADUUUUUUUUUUUUUUUUU:0). Endelig snart vår tur:):):):):)

Skrevet

Je begynner å bli ganske klar for å være ikke-gravid ja... jeg vil ha på meg en vinterjakke! Brrr!

Skrevet

ja, endelig er det vår tur!!:D sliter også med bekkenet, så sover elendeig!! ikke særlig med plager bortsett fra det, men skal bli så utrolig fint å se lillegutt:) å som jeg gleder meg!! 13 dager igjen til termin i dag!!

lykke til alle novemberjenter!!!:)

Skrevet

Har termin i dag!! Hadde håpet å få ploppet ut babyen noen dager før, men nei da, den koser seg der inne og ser ikke ut til å ville hilse på verden riktig ennå......... Blir LITT utålmodig ja, men ikke lenge igjen nå heldigvis uansett..

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

HJELP!!!! Jeg skal visst bli mamma snart igjen!!!!

Babyen kommer på mandag og mor er nok ikke helt mentalt klar enda :o)

Ellers er formen på bånn, sur og grinete, kjefter og smeller dagen lang :o)

Så gubben er litt bekymret for om babyen kommer til å like mora si, hahaha.

Den kommer nok ikke til å skjønne noenting når jeg busseluller med den. Får nok fortsette å kjefte og smelle etterpå også slik at babyen kjenner igjen mora si ;o)

Synes jeg ser meg selv skrikende over babykurven: NÅÅÅÅÅÅÅ SOVER DU!!!!!! hahahahaha

:D

Skrevet

Endelig november, ja:) 18 dager igjen for min del. Snuppa har enda ikke festa seg -og jeg som hadde håpa på å kanskje føde litt før:) Formen er fin, men begynner å bli lei av både tungpust og stor mage.. (Gleder meg til å kunne ta på en skikkelig vinterjakke og til å kunne utvide garderoben min igjen). Gleder oss veldig til å møte prinsessa vår.. Se hvordan hun ser ut og lære henne å kjenne.. Er også etterhvert klar for å få fødselen overstått.. Har ingen anelse om hva jeg går til, så det er både spennende og skummelt på en gang. Gruer meg til smertene, men satser på at det alt i alt blir en fin opplevelse.. Lykke til alle sammen! Satser på at vi slipper overtid:)

Skrevet

Sorry at jeg blander meg,men håper liksom litt på at dette blit min mnd og jeg da:-)Har termin 3. desember.

Skrevet

Ja, endelig vår måned. Jeg har 8 dager igjen til termin og håper ikke det blir stort lenger enn det. November kom med 5 kalde grader og en utrolig sur vind. Nydelig med hvit snø ute og solskinn, men jeg har ikke mye lyst til å gå ut...

Mangler også vinterjakke som passer...

-Nei, skulle bare sjekke for sikkerhetsskyld og dunjakka passer fortsatt, gitt! Der forsvant den unnskyldningen for å gå tur og...

Ha en fin dag da jenter! c",)

Skrevet

Endelig november! 11 dager til termin her, håper jenta vår kommer bittelitt før, men har jo ikke egentlig peiling... Skal til legen i morra, og da tenkte jeg å spørre om ho kanskje kunne sjekke meg for modning. Har hverken hatt kynnere eller nedpress, og ingen slimpropp har gått, så lurer litt på hvordan dette kan starte.

Formen er veldig bra, ingen bekkenplager her, men generelt litt stiv i ryggen om natta. Sover fryktelig dårlig, ligger lysvåken og vrir meg, og selv om jeg bare sover 4-5 timer om natta, så er jeg like våken når kvelden kommer. Kanskje det er kroppen min sin måte å forberede meg på våkenetter med amming og bleieskift?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...