Love2bemom Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Våknet i dag igjen før 6...Får med meg morgenen liksom=) Må bare dele min glede med dere...I går kom min bestemor&bestefar på besøk(de bor ca.2 timer herfra)Og med seg hadde de den nyyyydelige vugga som han hadde laget!!!!! =))) Det er et stykke håndtverk ja...helt utrolig hvor flink den mannen er...Så hadde det madrass i, med et nydelig sengetrekk,den mykeste bamsen og en pute der det stod You`re an angel...*sukk* Nå vil jeg bare ha den lille babyn å legge oppi...*hehe*
Oj, en baby!! :-) Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 God morgen! Høres virkelig flott ut! Hadde blitt rørt jeg og :-) Morgenfugl, du? Jeg er ingen morgenfugl for tiden bortsett fra i dag. Sovet tre timer, skal på sykehuset i formiddag og legges inn i etterm. Er spent! Keisersnitt i morgen! -Stor baby i seteleie.
jakm80 Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Så koselig!! Visste du ikke om det heller? Så kjekt når det er noen nære som har laget vuggen! jeg sitter her og venter på neste ri. Håper at vi får den lille i dag, 1. november!! Auuuu...Måtte ta ein liten pause i rien! Altså hatt rier av og på i natt og det er ikke mer enn 5- 11 min mellom. Ikke grusomt vondt ennå, men blir vel verre!! Er jo 9 dager over tiden da så det er absolutt på tide! Ha en fin dag og kryss fingrene for meg!!
Love2bemom Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2006 Oj, en baby!!:-) : Jah...det kan man si...sover lite og dårlig...og står som regel opp når min kjære står opp=) Så her er det "klart"for baby i hus*ler* Åh...så imorgen sitter du med den lille i armene?? Spennende!!! Rart å vite eksagt når man får den lille...jeg må bare vente å se når den melder sin ankomst;)
Love2bemom Skrevet 1. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2006 jakm80: Vel,det skulle være en overraskelse,men han var nødt å si det for en stund siden da vi var på nippet til å kjøpe en=))) Men jeg er like gla og takknemlig=)) Åhh.....så du bør kanskje dra på sykehuset snart!!??!? Skal krysse fingre & tær jeg...*smiler* Så spennende...!!! Lykke til=)))
jakm80 Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Ja, det er ikke lett med overraskelser for oss vordende mødre!! Vi vil ha alt på plass og iler til for å kjøpe, men det var skikkelig koselig og oppredd og greier : ) Ja, det virker som om det nærmer seg nå... Skummelt, men veldig kjekt. Har vært lei og utålmodig de siste dagene. Tenkte å ringe føden nå for å høre når jeg skal komme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå