Gå til innhold

God morgen jenter :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen andre våkne???

Jeg fikk ikke sove lenger i dag, så nå sitter jeg og koser meg med frokosten, god morgen norge og BIM =) Ute er det snø og minus i dag brrrrrrrrr- ser kaldt ut.... glad jeg slipper ut på jobb i dette været jeg ;-)

Ha en super dag alle sammen :-)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

god morgen god morgen......

Har vert oppe siden hal 7 jeg og-herlig å kose seg med bim og god morgen norge om morgonen;)

Her er det over 10 grader så ikke no snø eller kaldt.

Skulle ønske litt det var snø-d e så koseligt:)

å koke varm kakao å se ut vinduet;)

Skrevet

god dag=)

vært oppe en stund jeg og. her er det også kaldt minus en grad og vinden uler rundt hushjørnene. også bittelitt snø som lyser opp ute. på sånne dager som det her er jeg nesten ¨glad jeg er sykmeldt.

ha en fin dag.

Skrevet

God morgen ja :o)

Heldig du som slipper å dra på jobb.. Deilig å bare kose seg hjemme..

Om 2 uker er jeg ferdig med å jobbe, må innrømme at jeg gleder meg til litt permisjon...

Ha en vanvittig flott dag, så går 1 uke og 1 dag veldig fort... ;o)

Klem

Skrevet

E våken nu... har fått fyr i ovn og servert frøkna frokost.... så nu sett vi under kværsitt plædd og prøva å ikke frys i stein... e -21 grader ute hær i dag....E bærre 14 grader inne... håpa nu at det ikke sløkk i ovn...fikk nå ved som ikke va heilt tørr og æ e ikke spes go tel å fyr...

I dag skal vi egentli på apoteket... men må se om det bi litt mildere og om at vi får opp bildøran.... og om biln starta førr den saks skyld...

Har nu spist brødskiv med leverpostei og tatt c-vitamin, både tel kvelds i går og frokost i dag... i påventa av at æ ska få kjøpt mæ jerntabletta å få opp jernlagran mine...

Æ fikk engangstønadn i går... bærre ei uke etter æ søkt... så æ e rik nu ;D

Ha en super dag jente :D

Klem

Skrevet

MINUS 21????? å herregud, brrrrrrrrrr, fryser bare jeg tenker på deg!!!

Du og vesla får kose dere under pledd og passe på at dere ikke fryser på dere forkjølelse..... :-)

Spis masse leverpostei :-)

Skrevet

God morgen alle sammen :)

Har vært våken hele natta... nervøs kanskje... er spent på hva som kommer til og skjer på sykehuset i dag...

men skal nok holde dere oppdatert..

ha en fin dag alle sammen...

klem

Skrevet

Hør nu kor veen kok inni ovnen.... så tempen må nu snart paser 15 grader inne....

Håpa vi kommer oss på apoteket.... i mens bi d leverposteien som får gjør sitt :)

Skrevet

God formiddag...

Var -9 når jeg våkna idag, bare kosa meg med frokost, strong medicin og fyr i peisen.... Plutselig var det24 grader ger inne :)) Jeg er blitt skikkelig god til å fyre nå...

Så bestemte jeg meg for å ta en tur på jobben... Så kledde godt på meg, og gikk ut til bilen... Herregud, låsen var jo fryst... Fikk ikke vridd om nøkkelen...

Ble driiiiitsur, alle hormoner slo til for fullt...... Er det mulig da???? Vaska bilen på søndag... kan det ha noe med det tro???

Så jeg marsjerte det det stakkars bekkenet og ryggen orka inn i huset igjen...

Så nå er det bimming i stedet for... Skal ut å prøve igjen etterpå med å varme nøkkelen med lighteren.... Andre tips mottas med takk

Skrevet

Du kan prøve å føne det tørrt i nøkkelhullet;)

Så må du spraye inn no antifrys så det ikke skjer igjen.

Den blien jeg hadde før (golf3) frøs hele tiden og jeg måtte hoppe inn en annen dør.

Det er så kjedelig.

Jeg som trodde det var 10 grader her i dag hehe,,,var ute med hundene å så på gradestokken at det var jo kun 2 grader-så vinteren er kommet i rogaland og.

Hvor er det 21 minusgrader henne??? glad jeg ikke bor der.

Skrevet

Føner ja... det kan jeg prøve... har uttak til motorvarmer rett foran bilen så det må gå...

Takk takk...

For noen år siden hadde jeg en Focus, da skjedde det samme... Men da jeg først kom meg inn i bilen, kom jeg meg ikke ut igjen... Så jeg måtte og hoppe inn/ut av andre dører... Ser ikke helt for meg det nå med kraftig bekkenløsning... Da får jeg heller bli sittende :D

Skrevet

Fryser låsen fordi om du har motorvarmer?

Har ikke du en varmer inni bilen da?

Det er jo kjempe herlig og er ett must:) det går ann å ha tidsur innstillt ett par timer før dere skal ut å bilen har ingen frosne ruter og er ikke kald inni.

'Så dere med frossne biler invister i en cupevarmer til bilen-kjempe billig på biltema.

Skrevet

jeg har og hørt om sånn motorvarmer og fridd til samboer om det, men han sier nei. han argumenterer med at hvis vi er borte et sted som det er iskald og vi ikke kan bruke motorvarmeren så kan det bli veldig vanskelig å starte bilen. biler kan visst også bli bortskjemte tydeligvis=)

Skrevet

jeg sier meg uenig med din samboer der hihi:)

har alltid hatt motorvarmer,det samme har min samboer og min far,,,aldri hatt problemer med å starte uten den.

Men du kan ønske deg en cupevarmer til å ha inni bilen da,,,det holder frossne vindu og dører borte:) og du slipper å fryse når du setter deg inni.

Og ikke minst,,,motor varmer er mere miljøvennlig,,,da oser ikke bilen så mye som når du starter en kald bil...

Bare si til samboeren at han ikke har peiling hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...