Gå til innhold

Blir borte på ubestemt tid + andre ting

Anbefalte innlegg

For det første så er pc'n vår syk, har fått virus og oppholder seg på "sykhus" på ubestemt tid. Jeg pleier jo ikke å bimme hjemme, men på jobb. Nå har det seg imidlertid sånn at min fastlege ringte meg i går kveld( han hadde vakt) og ville sykemelde meg med en gang fordi han hadde fått resultatene av en MR-undersøkelse jeg var på for et par uker siden. Har jo slitt med vondt i rompa og beinet siden i august, og det viste et stort prolaps+ noe han kalte bløtdels...ett eller annet rundt en nerve. Forsto ikke hvordan jeg klarte å jobbe med noe slikt. Og det er heller ikke lett, men jeg har nå prøvd, da.

Som dere forstår blir det sikkert ikke noe bimming på meg før pc'n blir bra igjen. Men jeg kan trøste dere med at dere sikkert ikke går glipp av noen gladmeldinger. Burde jo vært optimist nå etter Pergokuren, men....Men selv om jeg sikkert burde gitt meg for godt, så gjør jeg altså IKKE det, utrolig nok, selv om jeg jobber med saken. Det er her snakk om et ufrivillig fravær.

Men så et annet spørsmål, som jeg evn. ikke får sett svaret på.....Litt dumt å spørre kanskje.....Hadde knall positiv el-test i 2 døgn, og er sikker på jeg hadde el. Etter el steg tempen slik den pleier og skal. Det som er litt påfallende er at den ligger helt konstant på 37.21-37.28. Før el lå tempen på ca.36.70. Før har den alltid gått litt opp og ned, men holdt seg høy. Fant noen som spurte om det et sted, og mente det kunne ha noe med progesteronnivået å gjøre, at det skulle være bra med et jevnt nivå??? Noen som har erfaring? Flere som temper her ser jeg.

Ønsker alle lykke til mens jeg er "borte".

Fortsetter under...

Det høres ikke helt bra ut med den ryggen din nicco. Håper du får den hjelpen du trenger.

Når det gjelder tempen din har jeg også høye temper etter el. 2-3 dager etter el, er tempen oppe på høyeste nivå på 37,14. I dag var den 37,03 på dag 7 dpo. Synes tempene dine ser fine ut jeg. Får håpe de fortsetter å være høye slik at du får en gladnyhet snart. Hva sier legen din om å gå gravid med de ryggproblemene dine? Tror jeg hadde vært litt bekymret for å gå gravid med en rygg som har problemer. Lykke til nicco. Håper "pcdoktoren" fikser pcen din slik at du kan bimme videre

klem fra

Så trasig med ryggen din da nicco.

Nå får du bare ta det helt med ro, så den kan få muligheten til å bedre seg av seg selv. Har fått skrekken av prolapsopr. etter mannen min sine opplevelser. I tilfelle du må få oppfølging på sykehuset og evt. opr. må du kreve å få dr. Eikrem. Bare til info, unner deg det beste!

Men som sagt, ta det med ro, så går det forhåpentligvis bra.

Ang. tempen din så kan jeg ikke si annet enn martine, at de er fine. Har ikke høre eller lest noe om at det har sammenheng med progesteronnivået , men det kan jo hende..

Håper Pergoen har gjort en god jobb med deg nå da!! Og at du kommer innom med en gladnyhet snart! Lykke til!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...