Gå til innhold

Dager igjen, Onsdag 1 November?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nicket mitt sier sitt. Men søndag er det fullmåne ;) WOHO!!!!!!!!!!! Håper den hjelpe på nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 dag igjen til termin.....og jeg holder fremdeles på å bli gal! Vi får satse på fullmånen ja!!

Skrevet

1 dag igjen til keisersnitt! Blir rart å få den lille, etterlengtede, ut i verden! Kanskje man savner spark i magen etterpå??

Gjest leelu23 HØYGRAVID
Skrevet

24 dager til termin idag :)

Skrevet

så ikke denne jeg så jeg la ut et slik innlegg... svarer her jeg da-

70 dager igjen ;o)))

Skrevet

korte 53 dagene igjen. synes ting går litt for fort jeg.

Skrevet

21 dager igjen nå... er jeg fødeklar da? syns nettopp jeg kryssa grensa til høygravid... dette går fort!! :)

Skrevet

14 dager igjen her, synes det går sakte jeg...

Skrevet

0 dager igjen!!!!!!! Ingen tegn til fødsel:( Jeg vil ha ut babyen nå!!!!!!!

Skrevet

har 57 dager igjen....

du som har termin i dag..tips:

-sex..sæden setter i gang åpningen

-still deg i en trapp med ikke mange trappetrinn opp og ned den litt ,ikke fort men slik at du kjenner det ,pause og fortsett ett par ganger(gammelt kjerringråd)

-spis sterk mat ,med mye hvitløk..(tips fra jordmor ,lag pizza hjemme med hvitløkpulver både i kjøttdeigen og i bunnen ,skal hvis hjelpe det også..

lykke til..)

Skrevet

13 dager igjen i dag! Håper han bestemmer seg for å komme ut litt før termin.. men bør vel ikke regne med det;)

Skrevet

er fortsatt med jeg også :(

Skrevet

4 dager igjen, har altså termin når det er fullmåne! Men håper jo at det blir før da....

Skrevet

11 dager her.... men satser på fullmånen jeg og:-) De får det kanskje ganske så travelt på fødeavdelingene rundt omkring den natten/dagen:-)

Skrevet

2 dager igjen:)

Skrevet

30 dager!!!!!!!!!! Kom igjen tiiiiiiid....................!

Skrevet

2 dager igjen..termin 3/11... men jordmor sa jeg måtte forberede meg på overtid, så da har jeg max 16 dager igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...