LIZA1 Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Hei Jeg er ca 6 uker gravid å har nå fått svake blødninger med mens liknende smerter ,(det er lyst rødt blod), jeg har mista før men dette er anderledes på en måte. er kvalm svimmel har ikke mat lyst generelt sliten å kjempe trøtt hele tia. Kan dette være normalt el er jeg i ferd med å miste IGJEN??? Noen vil sikkert ikke tro meg men jeg har mistet 16 ganger før uten at leger på profesorer på Ullevål skehus klarer å finne ut hva det er galt med meg. noen som kan gi meg ett råd el 2??
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Hvis du har mistet 16 ganger (!) så bør du ta en kromsomsomtest for å sjekke om det er genfeil som fører til SA.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Dersom jeg hadde mistst så mange ganger hadde jeg dratt til legen med en gang. Hvis blodet er friskt kan det desverre være en SA, derfor bør du få sjekka det ut. Det kan jo hende det er en truende abort og da skal man ta det helt med ro. Du som har mistst så mange ganger kan be om en tidlig UL, og det er jeg sikker på at du får. Da kan du jo se med dine egne øyne om alt er bra. Det verste som finnes er å gå å vente og lure. Lykke, lykke til!!!!!!!!!!
LIZA1 Skrevet 1. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2006 jeg har sjekka ALT ingen kromosom feil gene feil eller annet feil var hos legen i dag å de gjør ikke noe har snakket med kvinne klin.. ullevål å de sier det samme ikke noe å gjøre. må bare vente å se å det er det værste men trur vel det gikk rett vest denne gangen også. Vi har en datter så vi veit vi kan da å det gir oss håp. takker for lykke ønskninger å kjappe svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå