Gå til innhold

hopper innom fra 2tri;-) babywatcher?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titter innom fra 2tri.. lura berre på om d e verdt å kjøp babywather,ka den vil kost å kor e får kjøpt den? ha sett på nettsia å der kosta den over 1000kr.. Korsjen erfaring har dere me den? håpa på svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt mye glede av den, før eg kjente spark. Har vært veldig pessimistisk og nesten vært sikker på å miste, så den har beroliget meg veldig. Den kom også godt med da venninnen min var hos legen i uke 32 og han fant ikke fosterlyden (skikkelig vemmelig) men vi hørte den med en gang vi prøvde selv med babywatcheren. Har ikke brukt den på noen måneder nå, da jeg kjenner så mye liv. Men kan være fin å ha i slutten av svangerkapet da babyen kan være i mindre bevegelse pga. trang plass.

Noen mener den (BW) skaper mer stress, da det i starten kan være vanskelig å finne fosterlyden, men for meg har den utelukkende vært positiv. Det er viktig å være klar over at det kan ta tid, og være veldig vanskelig å finne fram til lyden de første gangene. Man skal heller ikke bruke den som underholdning, da vi ikke vet hvor mye den forstyrrer babyen. Mitt råd er å fører den seint rett over skambenet, (rundt uke 12) med volumet på fullt, man kan da være heldig å høre de raske slagene. Får man det ikke til bør man ta seg en god pause, og heller prøve igjen senere.

Jeg kjøpte min brukt på www.finn.no, og betalte 800 kr for den. Men den selges også billigere, alt etter som hva du får tak i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...