Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg blir så forbanna på samboeren min! Klarer fan ikke gjøre en dritt,bortsett fra og jobbe å dikke med sin "hobby". Jeg er sååå drit lei av å gjøre alt av husarbeid!!! Trodde faktisk at han skulle hjelpe til litt mer da vi fikk barn,men gjør han det??? neida. IKKE på eget intiativ ihvertfall!!! grrrr har lyst til å ravle ned så mye,men er vel ingen hvits det heller:( Sorry,måtte bare ha et utbrudd:(
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 hm, fikk et øyeblikk av deja vu her... var akkurat som jeg skulle ha skrivi det selv.... pappa på hobbybasis... Nå jobber mannen min fra 7 til seint på kveld, så er jo ikke mye han får gjort og jeg krever ikke det heller.. det jeg blir mest skuffa over er at han ikke gidder å gjøre noe anna enn å tulle litt med veslegutt... gutten er 8 mnd og har skifta bleie kanskje 5 ganger.. Mat?? halveis et par ganger... han mener jeg får det til bedre... Selvfølgelig gjør jeg det.... fordi jeg har gjort det MANGE ganger og jeg er med veslegutt 24 timer i døgnet.. Selvfølgelig vet jeg stort sett triksene... nei, blir andre boller når jeg skal begynne å jobbe... da er vi mer likestilt.. mye faller naturlig på meg fordi jeg er hjemme og det er greit.. men litt initiativ innimellom hadde vært fint... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå