Gå til innhold

dr.brown

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikkert et litt dumt spørsmål; men hvor mange grader er vannet når det koker? Grunnen til at eg spør er fordi det står på dr.brown flaskene at de ikke tåler over 60 grader...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann koker ved hundre grader.

Men våre flasker har tålt å bli kokt? Hmm..

Skrevet

Jeg har gitt flaske siden hun ble født, dvs at alle mine dr.brown har vert KOKT i 5 minutter HVER eneste dag i 11 måneder.

De er akkorat like fine. Ikke noe å se på dem.

Skrevet

har hørt at de nye dr brown flaske ikkje skal kokes, kun dampsteriliseres. Om du koker de kan målestrekene forsvinne..

Skrevet

nettopp det som skjer... Står på "smokkene" at de skal kokes 3 min før førstegangs bruk og siden bare vaskes, hvis ikke blir de ødelagt... Trodde vi måtte koke flaskene eg...

Skrevet

vi vasker de i oppvaskmaskinen, siden de ikke tåler koking (100grader)

oppvaskmaskinen er på 65 grader, men tenker de 5 gradene over funker bra.

babyen er 4 uker og har overlevd bakteriene =)

Skrevet

Har vasket OG kokt alle mine dr brown flasker og alle duppeditter som medfølger hver eneste dag i 11 mnd, og ikke noe har skjedd med tallene, eller målestreken eller noen ting.

Skrevet

det er visst den nye typen som er sånn. Jeg har lånt noen "gamle" av en vennine-de er helt fin. Kjøpte noen for 3 måneder siden-de ser ikke ut....mangler masse skrift..

Skrevet

Har kokt jeg også og det har gått fint! :)

Skrevet

hva menes med dampsteriliseres??

Skrevet

det er noen som har opplrvd at målestrekene på flaskene forsvinner, spessielt på de flaskene som man kjøper nå. kan du ikke bare vaske de i maskinen først og hele kokt vann oppi fra vannkoker e.l.... da forsvinner ihvertfall ikke strekene på flaska....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...