Gå til innhold

November: Opprinnelige oktoberdamer...


♥ Lolly ♥

Anbefalte innlegg

Heisann! Ja så ble det november på oss. Håper det ikke blir så langt inn i måneden, men vi får vel smøre oss med tålmodighet. Tenkte det kunne være greit å fortsette ventingen her inne. Det kan jo bli noen lange dager fremover. Her er det ikke noe nytt. Har hatt en del kynnere i dag (kanskje litt mer enn vanlig), men ikke noen andre nye tegn på at ting skal skje med det første. Hvordan er det med dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melder meg inn her jeg også :)

Termin samme dag jo. Så morro da!

Men er ganske lei nå .Har så skrekkkelig vondt i bekkenet. Alt blir vanskelig. Noen ganger tror jeg at jeg har litt vondt når modningsriene kommer, men er nok bare innbilling ;)

Ikke noe mer tegn enn vond rygg,søvnløse netter,mer energi og utålmodighet ;)

Skal til jordmor i morgen. Så gleder meg til å høre hva hun sier. Vet bare hun skal sjekke str på ungen,men tror det blir med det. Og når hun da ser at h*n er normal sier hun bare "lykke til! Dra hjem og ta tiden til hjelp".

JEG VIL HA RIER!!!!!! ;)

Men koser meg med magen. Vet jo sldri når den forsvinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke kvitt meg heller;)hehe....henger med!var sikker på at det skulle bli halloween baby på meg jeg,men nei,ikke det heller! Har fortsatt (som jeg har hatt i 2-3 uker nå)en del maserier og vond korsrygg da,men ikke noe som slår til..så jeg får vel bare vente jeg også.. skal til jorfmor imorgen da,er vanlig kontroll,men jeg håper hun gjør et eller annet for at han skal komme fortere ut...***inbille,innbille*** hvordan er formen ellers da jenter? Jeg sover så dårlig om natten jeg..drømmer så mye rart,spesielt har jeg drømt at jeg har fått baby`n i mange netter nå..så har jeg også denne rastløsheten..hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder drømming damer, så drømte jeg i natt at jordmora satt igang fødselen min på helsestasjonen. En hel tube med modningsgele og så måtte jeg gå i trapper til det ble...... jaja, bare en drøm - men kanskje blir det fødsel snart? Slimproppen gikk i går, men ingen tegn til rier enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg over også. Hadde termin 25. oktober, dvs på papirene etter UL skrev de 25. mens de sa 24. oktober. Så jeg er 7-8 dager på overtid,.. og super utålmodig.

Har hatt noe smerter i mage og rygg, men de gir seg etter en halv dag eller noe,.. Hadde aldri trodd at jeg skulle lengte etter skikkelig vond rygg og mage!!!!!

Håper nå at det lille nurket kommer snart. Det blir vel da stjernetegnet Skorpion, og de er vissnok kjent for å være egne. Så det betyr vel bare at denne lille babyen kjører løpet selv uten å ta hensyn til sin utålmodige mamma og pappa..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjekt å se at vi er flere som venter. Var overbevist om at det var noe på gang i natt da jeg hadde fire sterke kynnere i timen natten i gjennom. Men la meg til for å prøve å sove når kl var vel fem og våknet ikke før nå, så da har det visst stoppet helt opp. Jaja, jeg skal også til jordmor i morgen som jeg ser noen av dere over skal også. Det blir jo litt spennende da, vet egentlig ikke helt hva som er normal prosedyre på denne timen for jordmoren min. Har skjønt det slik at det varierer litt dette her. Har ikke snakket noe særlig med henne om det, da hun nesten virket overbevist om at jeg ikke kom til å gå så lenge over tiden. Men her sitter jeg da ;) Men det er vel mest for å se at babyen har det bra, at det er rikelig med forstervann og lignende og at vi ventende har det bra. I tillegg er det vel kanskje fastsettelse av overtidskontroll på sykehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp,skal som sakt også på kontroll i morgen.

Sist jeg var sa hun at hun satt opp en vanlig kontroll til meg 2.11 vist jeg fikk bruk for den.

Da skulle hun ta ul for å se hvor stor den lille var,for det er mulig jeg har en ganske stor unge i magen og da måtte vi i så fall stte i gang før han ble for stor.

Men jeg tror at ungen er normalt stor og hun bare blir å ta vanlig kontroll og sende meg hjem med time for overtidskontroll.

Hoff...

men skal høre med henne om stripping...var noen som nevnte det for meg, men man må vist ta det opp selv. Er vist ikke vanlig prosedyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også spent på hva jordmor sier imorgen...det jeg håper hun sier: "Nei nå tror jeg vi må sette det igang her,så du får hjem og hvile deg litt,så får du komme på sykhuset ikveld,så blir det fødsel skal du se"...hehe....men det blir vel noe slikt som: "hmm,jaja,alt ser greit ut her,setter opp en overtidskontroll 9.november jeg,for da har du gått 14 dager over,og det er jo normalt.Så setter vi evt igang fødselen da." :(( er jo forsåvidt bra at baby trives i meg da,men det får da være måte på! Hadde endel forhåpninger idag da,for jeg fikk skikkelig vonde rier,og ryggen værka som bare f*..så jeg gikk meg en tur ut,i høyt tempo,for å prøve å provosere litt,men da jeg kom inn igjen,så stoppa de selvfølgelig opp..hrmf**....siden har jeg bare hatt vanlige vondtere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde termin 23 okt -> slå den;) Var hos jordmor idag og det gikk kjempefint! Litt lei da (Ok VELDIG!!) Fikk høre hjertelyden som var noe lavere enn normalt, men alt så fint ut. Har alltid vært litt nervøs for å føde en STOOOR baby, men iflg jordmor var den ikke noe særlig stor i det hele tatt... Skyldes mulig fordi jeg spiser litt lite for har nesten ikke hatt matlyst i det siste... Skal på overtidskontroll på sykeshuset på mandag for igangsetting, hvis ikke noe har skjedd inntil da.. (*Håpe*...:))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,samma her. Overtidstermin er 11 Nov. Så nestelørdag,håper jeg får overtidskontroll før den tid ;)

Håper du ligger å har vondt nå!!!! ;) Håper egentlig dere alle har vondt,rie vondt da altså ;)

Selv kjenner jeg så bitte lite...litt vondt i ryggen. Så blir nok kontroll idag og håper på baby i helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...