Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 Ei veninde av meg har kjøpt rød barnevogn. Hun sier hun vet kjønn, men nekter å si det. JEg påstår jente. Du kjøper ikke rød barnevogn når du venter gutt..........eller?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 hehe jeg vil ikke ha rød vogn til gutten min nei! (hadde ik rød vogn til jenta mi heller...)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 fordi det er for feminint... har prøvd å bruke røde klær til gutten men det passer ikke liksom..
WP-TLogPeanut Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Hehe ... synes ikke rød vogn er feminint jeg da.. Kanskje på klær , men kun visst hele antrekket er rødt.
kezz Skrevet 31. oktober 2006 #6 Skrevet 31. oktober 2006 syntes rødt er friskt og fint på gutter..og en rød vogn forbinder jeg med å være sporty!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har en knall rød barnevogn (Ferrarirød som faren sier) og en stor fin gutt oppi :-)
mam-mam-mam Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 Vi har rød vogn, og vi køpte den før vi var sikre på kjønnet. Nå ble det riktignok jente, men hadde nok gått helt fint dersom det skulle vist seg at det var en gutt også. Kommer ikke til å kjøpe ny vogn dersom andremann er gutt for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #9 Skrevet 31. oktober 2006 hehe er litt rar og jeg da... klarer ik å bruke en brun selebukse på gutten heller bare fordi jenta har brukt den før.... Har aldri tenkt over dette ang. farger og kjønn før jeg selv fikk gutt.. Det må liksom være røft og maskulint alt.. Men vi har det bra!
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #10 Skrevet 31. oktober 2006 hehe litt sært å kjøpe rød barnevogn hvis det er gutt, men det kan jo være mulig. Uansett så får du vite kjønnet en gang vil jeg tro *=)
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2006 #11 Skrevet 31. oktober 2006 gutten min (eldsten) har en og annen genser i rødt eller med rødt på og det kler han utmerket. Faktisk ganske fint.
Beama Skrevet 31. oktober 2006 #12 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg vet om noen som har kjøpt rød barnevogn når de har ventet gutt. Og jeg har selv planer om å bruke min røde vogn til neste baby gutt eller jente..
trebarnsmamma? Skrevet 31. oktober 2006 #13 Skrevet 31. oktober 2006 Er det mulig, skal ikke gutter kunne ha rødt heller? Da slipper jeg bomben: sportsvogndelen til vår Quinny til vår GUTT er knallrød. Synes den er kjempetøff og frisk faktisk. Ingen som reagerer på at dresskledde herrer i næringslivet i flere år har brukt rosa skjorter? Og rødt, det er da unisex-farge, eller hva? Nå kan vel snart ikke jenter bruke dongri heller fordi dongri er blått, hahaha, mye dumt skal man lese om.
WP-TLogPeanut Skrevet 1. november 2006 #14 Skrevet 1. november 2006 Og det er jo hovedsaken :DD At dere har det bra mener jeg
sandra84 Skrevet 1. november 2006 #15 Skrevet 1. november 2006 Jeg fant en kjempe fin rød vogn som jeg kunne tenkt meg å hatt til mini...Men måtte bare gi meg med den vi har:) Syns det er kjempe fint med en frisk farge:)
Amelia*Okt06+juni09* Skrevet 1. november 2006 #16 Skrevet 1. november 2006 For no tull Jeg har en knallrød tøff bag til min TFK vogn og der liker lillegutt seg meget godt - og han er ikke det spor feminin Synes den er helt kjønnsnøytral jeg da...dessuten er den så godt synlig for alle bilistene i Oslos gater!
Sina73 Skrevet 1. november 2006 #17 Skrevet 1. november 2006 Hvorfor ikke???? Jeg har rød vogn og den ble kjøpt etter at gutten ble født. Hadde det vært rosa derimot.....
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. november 2006 #18 Skrevet 1. november 2006 Hvorfor ikke?? Jeg hadde rød Dreami bag fra Quinny til Lukas,de fleste synes det var kult at jeg hadde den fargen til en gutt:O)
SuperMusa Skrevet 1. november 2006 #19 Skrevet 1. november 2006 Det er klart man kan ha rød vogn til gutt!!! Synes ikke rødt er feminint. Ville jo ikke hatt rosa vogn da, men rød synes jeg bare er stilig Men alle har lov til sin mening!
Gjest Skrevet 1. november 2006 #20 Skrevet 1. november 2006 Vet om flere gutter som har røde barnevogner jeg ...
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 1. november 2006 #21 Skrevet 1. november 2006 ....og en ting til så hvis rød er jente farge da er vel blå en gutte farge da? og med det kan ingen jenter ha blå vogn? ..morsomt at folk tenker sånn...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #22 Skrevet 1. november 2006 Jeg har rød barnevogn til min lille gutt! Er kjempefornyød m den!!! Ville ha rød vogn for å skille meg litt fra alle blå og svarte som så mange andre har ( blå er jo "guttefarge" det er vel galt å legge en jente i denne da??)! Får så mange positive tilbakemeldinger for den at! Naben kjøpte rød vogn til sin gutt etter at hun så min !!!
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 1. november 2006 #23 Skrevet 1. november 2006 Jeg synes rødt er fint til gutter og jenter...uanett om det er klær eller vogn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå