mirremamma Skrevet 31. oktober 2006 #1 Skrevet 31. oktober 2006 E e sikkert litt uvitende,men kan nån forklar ka en baybywatcher gjør,kor man får tak i den å om den e dyr?
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #2 Skrevet 31. oktober 2006 http://www.babywatcher.no/ Her står alt du trenge å vite...
mirremamma Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2006 e d andre plassa enn på "nette" man kan kjøp den? e den over 1000kr overalt sånn ca? e d nån som har erfaring me den,hadd vært arti å hør erfaringe.. siden den e litt dyr vil e gjerne vit at d e verdt d før e invistere ;-)
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #4 Skrevet 31. oktober 2006 aner ikke noe om det egentlig.. Men spør her inne eller på 3. trimester/ skravlesiden om noen har en å selge? Det er jo ikke noe man trenge å samle på når man har født og kanskje ikke skal ha flere senere, heller??
mirremamma Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2006 nei kanskje d... hmmm men vi ska jo ha fleire unga seinar vil e tru.. ska spørr på 3tri..
mayaya Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Vi kjøpte på nettsiden over her, levert komplett med gele og postordregebyr ble det 1200,- For oss er det førstemann, og vi tenker enten å bruke den senere eller selge den. Da er den verdt penga, synes vi! Videre er den kjempeenkel å bruke, man hører hjerteslagene klart og tydelig *sukk*, og leser av frekvensen på en skjerm. Anbefales! Til slutt vil jeg bare nevne at vi bruker den max en gang per uke, og kort hver gang, siden man ikke vet om babissen kan bli litt stressa. Og det vil vi jo ikke :-)
MissAntrop Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Jeg kjøpte min på www.finn.no.Selges en del der av og til.
coscos Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Hvor tidlig kan man høre hjerteslagene med Babywatcher?
*rugekassa* Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 mammaogmrg.no selger babywatcher til 579 kr..... hørt at den er bra.... emn har ikke erfaring med den selv....;-)
hæppi;) Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Hei Solstrålen3. Prøvde å gå in på den siden, men fikk opp at det var feil adresse. Har du kanskje skrevet den feil?
*rugekassa* Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 Hei spent32!! jeg hadde skrevet adressen feil... sorry;-) adr er www.mammaogmeg.no prøv igjen;-) klem
hæppi;) Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 He, he, da prøver jeg det. takk for kjapt svar;)
hæppi;) Skrevet 2. november 2006 #14 Skrevet 2. november 2006 Sjekket der nå. De har sånn monitor som er uten gele og automatisk hjerteteller. Er det like bra mon tro? Mye billigere enn en babywatcher hverfall, og kanskje sikrere? De nevner at " ingen signaler sendes inn til babyen". Gjør kanskje det på babywatcheren? Håper noen av dere kan hjelpe meg litt med hva jeg bør kjøpe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå