Gå til innhold

Nanna, kanskje gavid igjen:-D (nicket)

Anbefalte innlegg

Heihei!

Hvordan går det med deg? I dag har jeg vært på jobb (kveldsvakt) Og løpt på wc hele tiden for å se etter tanta.. Men den har ikke kommet ennå.. Det murrer fortsatt så jeg tror hun kommer ganske så snart..

Men så er jeg litt kvalm og da, men det tror jeg bare er psykisk...

Lurer på å teste igjen i morgen, selv om jeg egentlig burde vært sterk...Men så har jeg en billigstrimmel liggende og to digitale.. Så om jeg tester så blir det billigstrimmelen først da..

Hva synes du jeg skal? Er 11 dpo i morgen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6912955-nanna-kanskje-gavid-igjen-d-nicket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei....

Her går det bare bra. Sitter å koser meg med fløtegratinerte poteter og bacon. Jobba j... mye de siste to dagene, så jeg er sliten.

Testing ja.... Så fort testene mine fra billigtester kommer, så tester jeg.... Forhåpenteligvis i morra. Gidder ikke kjøpe meg noen når jeg vet at jeg får derifra snart. Selvom jeg har holdt på å gjøre det både i går og i dag, men har ikke kommet meg fra på jobben, så da har jeg bare måttet vente. Apoteket her har bare åpent fra 9-17, å det er arbeidstiden jeg har hatt denne uken... Typisk.

Som du sikkert skjønner, så har jeg ikke fått no besøk av tanta. Og det er igrunn tegn nok for meg at jeg er gravid. Har alltid fått mens, til og med den mnd pappa døde, så her kommer den uansett!!! Nesten rart jeg ikke fra besøk a tr når jeg er gravid oxo...Hadde vært typisk meg...hehe....

Ellers a?? BRa med deg??

Klem klem

Lykke til med testinga!!! Du får holde meg oppdatert!! Spennende!!!

Du får kose deg med fotballkampen du da!! Jeg sitter å små titter på alt for rognan. Vet egentlig ikke hvorfor, men utvalget er ikke så stort. Og har jeg er gift med, jobber i kveld, så han har jeg vel snakka med i 10 min i dag.... utenom "nå må du stå opp" som jeg fikk til morran i da... hehe.. Like trøtte begge to. Ja, vi ses sikkert i morra. Kommer nok til å ta en tur innom her når jeg har testa i morra.... Hehe...

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...