Gå til innhold

Tvillinger i Bergen??

Gledelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen i Bergens området som venter tvillinger til våren?

Hadde vært kjekt å hatt kontakt med andre som er i samme situasjon som meg. Jeg har termin 16.mai.

Gleder meg veldig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Eg er berre inne og lusker litt på denne sida fordi eg har fått det for meg at det kaanskje kan vera to i magen min. Sikkert berre innbilding, men...

Ville berre seia at vi er ein liten gjeng frå Bergen med termin i april, mai og juni som har byrja å ha treff. Vi har vore på Fridays to gangar, og det var veldig kjekt. Du er velkommen til å bli med neste gang om du vil. Følg med på treff-sida eller på 1./2.trim.

Lykke til med tvillingane dine :)

Skrevet

Hei!

Jeg venter tvillinger:-) Har termin 24 november, så det blir ikke vårbarn, men høstbarn:-) Bor i Åsane.

Skrevet

Hei Gledelig!

Vi venter tvillinger, har termin 10 juni og bor i Bergen. Jeg er 25, hvor gammel er du?

Skrevet

Hei!

Vi venter tvillinger (to jenter ifølge ultralyden :-) Har termin 19. februar. Vi bor på Nesttun.

Skrevet

Jeg venter trolig en av hver, bor i Åsane:-) Har en gutt på 3 år.

Skrevet

Hei Lurifax

Jeg må bare høre med deg: Har dere tilfeldigvis en seilbåt med samme navn; "Lurifax" som har/har hatt base i ASF?

Har undret meg litt på om dette kunne være deg for det kunne passe godt ellers.. .

Vel, håper det ikke er for nærgående, men tidig om det stemte : )

Skrevet

Hei snipp og snapp!

Neida, du er ikke for nærgående:-) Vi har desverre ikke seilbåt, har veldig lyst på;o) Men, det spørs hvor praktisk det er med 3 små på knappe 3 år;o)

Stå på!

Skrevet

Hehe... ja da var jo den filmen ut av knollen.. : ) ,

- men det hadde sikkert gått strålende forresten - fin seiler er det, - og de to snart helt ferske seilerne dine kunne jo få hver sin hengekøye - seiling må jo være ypperlig for ferske småfolk som allerede ar tilegenet seg 9 mnd praksis i sjøgang....

Men Lurifax - uansett seilbåt eller ei - lykke til nå på tampen ! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...